شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان#سعید

آقاخانی: استعدادهای خوبی در شهرستان ها داریم + عکس

همزمان با نوروز 1400 برنامه سریالیست روی آنتن رفت. در برنامه «سریالیست» تمام سریال های پخش شده سال 99 از شبکه های یک، دو، سه و پنج، بر اساس میزان مخاطب نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما در 6 گروه 5 تیمی قرعه کشی شدند.

در هر گروه بازیگران و دست اندرکاران سریال ها به طور مساوی طی 2 شب از آنتن شبکه یک و فضای مجازی امکان تبلیغ و یادآوری جذابیت های سریال خود را داشتند.

پس از 13 روز رقابت سریال های سال 99 در برنامه «سریالیست»، بچه مهندس (شبکه دو) از سرنوشت (شبکه دو) پایتخت 6 (شبکه یک) نون خ 2 (شبکه یک) خانه امن (شبکه یک) زیرخاکی (شبکه یک) به عنوان سریال های برتر سال با رای مستقیم مردم به فینال راه یافتند.

این برنامه با همکاری مشترک شبکه یک سیما و اپلیکیشن تلوبیون طراحی شد و مردم علاوه بر پیامک، برای اولین مرتبه از طریق تلوبیون امکان شرکت در نظرسنجی درباره برنامه ها برای مردم مهیا شد.

سریال «نون خ 2» به عنوان برترین سریال سال 99 تلویزیون با رای مردم انتخاب شد.

سریال های برگزیده به ترتیب پایتخت6 با 17/22، خانه امن 12/74، بچه مهندس3 با 8/28، زیر خاکی 7/30، از سرنوشت 7/25 درصد از جایگاه دوم تا ششم قرار گرفتند.

سعید آقا خانی کارگردان سریال «نون. خ» در گفت وگوی تلفنی گفت: از مردم و مخاطبان برنامه سریالیست تشکر می کنم که به سریال نون خ رأی دادند. این انتخاب مردم برای ما باعث افتخار است. امیدوارم که لیاقت آن را داشته باشیم و بتوانیم دوباره کار کنیم و مردم از کارمان لذت ببرند.

وی درباره اینکه فصل چهارم ساخته می شود، گفت: انشالله فصل چهارم هم ساخته می شود، اما هنوز تصمیمی نگرفته ایم.

در طول گفت وگوی تلفنی آقاخانی، علی صادقی شیطنت خاص خود را داشت و آقاخانی گفت: من حدود 20 سال است که با علی کار می کنم، اما هنوزم وقتی سر صحنه بازی می کند از کارهای او می خندم؛ اینقدر که شیرین و جذاب است.

آقا خانی درباره استفاده از بازیگران شهرستان و معرفی آن ها در سریال نون خ گفت: خودم، چون در شهرستان کار کردم، می دانم نیرو های درجه یکی در شهرستان ها داریم. واقعا حیف است که از آن ها استفاده نکنیم. در استان ها و شهرستان های دیگر هم استعداد ها وجود دارد. امیدوارم شرایط برای معرفی آن ها فراهم شود.

«سریالیست» به تهیه کنندگی مجتبی فرجی و محمد باریکانی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست.