شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#نفت#بسکتبال

لیگ برتر بسکتبال| تکلیف دیدار مهرام - نفت به بازی پنجم کشیده شد


لیگ برتر بسکتبال| تکلیف دیدار مهرام - نفت به بازی پنجم کشیده شد

تیم مهرام در بازی چهارم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با درخشش ۲ ستاره کهنه‌کار خود موفق به شکست نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های نفت آبادان و مهرام تهران در حالی در بازی چهارم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر، امروز دوشنبه به مصاف هم رفتند که نفت در بازی شماری، 2 بر یک از حریف تهرانی پیش بود.

نفت در کوارترهای اول و دوم 14 بر 12 و 23 بر 17 برنده شد و کوارترهای سوم و چهارم را 16 بر 20 و 23 بر 27 واگذار کرد تا دو تیم در وقت قانونی 76 بر 76 مساوی شوند. مهرام در وقت اضافه نخست 14 بر 10 و در مجموع 90 بر 86 برنده شد.

با مساوی‌ شدن دو تیم در بازی شماری، دیدار پنجم که چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، تیم صعود کننده به فینال و حریف شهرداری گرگان را مشخص خواهد کرد.

محمد حسن‌زاده، ستاره ملی‌پوش تیم نفت آبادان، پیش از شروع بازی و در حین گرم کردن، دچار اسپاسم کمر شد و نتوانست تیم خود را تا 47 ثانیه پایانی این بازی مهم، همراهی کند.

ملیک ترنت، دووان سامرز و مهدی کامرانی از مهرام و سعیدداورپناه، امیر صدیقی، اشکان خلیل‌نژاد و رسول مظفری از نفت به 5 فوله شدن از بازی خارج شدند.

آرن داودی 18 امتیاز، 6 ریباند و 7 پاس گل و اشکان خلیل‌نژاد 18 امتیاز و 6 ریباند دیگر برای نفت و صمد نیکخواه بهرامی 27 امتیاز، 6 ریباند و 6 پاس گل و مهدی کامرانی 22 امتیاز برای مهرام کسب کردند.

انتهای پیام/