شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#البرز#استان البرز#کرونا

اعلام لیست داروخانه‌های منتخب توزیع داروهای کرونا در استان البرز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز، گفت: شهروندان می توانند با در دست داشتن نسخه پزشک، ضمن مراجعه به یکی از داروخانه های منتخب توزیع داروهای کرونایی در استان نسبت به دریافت داروی درمان سرپایی، اقدام کنند.

اعلام لیست داروخانه‌های منتخب توزیع داروهای کرونا در استان البرز

نفسیه خسروی با اشاره به اعلام لیست داروخانه های توزیع کننده داروهای کووید ۱۹، اظهار داشت: با توجه به موج چهارم بیماری کرونا و لزوم دسترسی راحت و سریع مردم به داروهای درمان سرپایی این بیماری، داروخانه هایی برای توزیع داروها در استان مشخص شده است که تنها این داروخانه های منتخب اجازه توزیع داروهای درمان کرونا با نسخه پزشک را دارند. 

خسروی تصریح کرد: تاکنون 69 داروخانه منتخب برای توزیع داروهای بیماری کرونا مشخص شده است اما به زودی طی فراخوان و با ارزیابی امتیازات کسب شده توسط داروخانه ها این لیست به 100 داروخانه در سطح استان خواهد رسید . 

وی افزود:  با توجه به تمهیدات انجام شده خوشبختانه استان البرز از نظر تامین اقلام دارویی مورد نیاز برای درمان بیماران بستری و سرپایی استان و اقلام محافظت فردی نظیر محلول های ضد عفونی کننده ، ماسک ، شیلد و غیره هیچ کمبودی نداشته و کارشناسان این معاونت بصورت دقیق و شبانه روزی توزیع این اقلام در داروخانه ها را پایش و در صورت مشاهده تخلف احتمالی برخورد لازم را انجام خواهند داد.

وی در ادامه از مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به حفظ سلامت خود و عزیزانشان کمک کنند و یاریگر مدافعان سلامت باشند.

شهروندان برای دریافت لیست داروخانه های مورد نظر می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند: 

https://www.abzums.ac.ir/fa-IR/DouranPortal/1/news/view/15289/86029/Staging

منبع: عصر ایران