شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#کتاب

ویراست جدید کتاب "جلوه‌های عرفانی در صلوات فاطمی" منتشر شد


ویراست جدید کتاب "جلوه‌های عرفانی در صلوات فاطمی" منتشر شد

کتاب "جلوه‌های عرفانی در صلوات فاطمی" با نگرشی به فضائل آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س) به ذکر برخی از فضائل آن حضرت پرداخته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کتاب "جلوه‌های عرفانی در صلوات فاطمی" از جمله کتاب‌هایی است که با نگرشی به فضائل آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س) به ذکر برخی از فضائل آن حضرت پرداخته است. 

محمدعلی ارزیده در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم می‌گوید در این کتاب از جلوه‌های عرفانیِ صلوات پرده برداشته شده و حقایق پرباری از حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها بیان شده است؛ از جمله جلوه‌های ملکوتی حضرت هنگام ولادت، حقیقت لیلة‌القدر بودن آن بزرگوار، خلقت نوری این بانوی بزرگوار‌ و خلقت آسمان‌ها و زمین از نور آن بانوی مهربان‌تر از مادر. 

وی با توضیح در این باره که این کتب در چاپ جدید تحولات اساسی یافته گفت: در ویرایش جدید مطالبی بر آن افزوده شده است؛ مانند شرح خطبه‌ی فدکیه ، بیان حکمت و اسرار بعثت پیامبر، اسرار پاره‌ای از احکام، پرده‌برداری از حقیقت قرآن و ... خواننده با مطالعه این کتاب به ابعادی از لایه‌های عوالمی آن بانوی بزرگوار دست پیدا می‌کند. 

بر پایه این گزارش، کتاب «جلوه‌های عرفانی در صلوات فاطمی» از سوی انتشارات شفیعی در 500 صفحه با جلد گالینگور به چاپ رسیده است.  قیمت این کتاب 100 هزار تومان  است و به صورت قسطی هم قابل عرضه است.  برای ثبت سفارش می‌توانید با آیدی meshkat33@ ارتباط بگیرید. 

انتهای‌پیام/