شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لیگ قهرمانان آسیا#فوتبال

تمجید AFC از امیری و بررسی دشوارترین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا


تمجید AFC از امیری و بررسی دشوارترین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، وحید امیری را مهره کلیدی پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه گزارش‌های خود درباره مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به گروه E رقابت‌ها پرداخت که بخشی از آن در زیر آمده است:

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار در تاریخ این مسابقات به هند می‌رسد و گروه E تلفیق جالبی از تیم‌های قدیمی و جدید است. پرسپولیس فینالیست دو دوره مسابقات به همراه الریان قطر، گوای میزبان و الوحده امارات به مصاف هم می‌روند. با توجه به اینکه صعود به مراحل حذفی تنها با صدرنشینی تضمین می‌یابد و شش تیم برتر دوم به دور یک هشتم پایانی صعود می‌کنند، جنگ برای کسب امتیازات دشوار خواهد بود.

 محل برگزاری 

ورزشگاه حکیم جواهر لعل نهرو: ورزشگاه منطقه فاتوردا با گنجایش 19 هزار نفر، ورزشگاه اصلی فوتبال هند است و در انتخابی جام جهانی از بازی‌های ملی و فینال سوپرلیگ هند میزبانی می‌کند. این ورزشگاه به‌عنوان یکی از شش ورزشگاه جام جهانی زیر 17 سال 2017 استفاده شد و نیز ورزشگاه خانگی گوا به شمار می‌رود.

مردان کلیدی

وحید امیری - پرسپولیس

امیری که فینال فصل گذشته مقابل اولسان هیوندای را به دلیل محرومیت از دست داد، برای تلاشی دیگر جهت کسب عنوان قهرمانی به مسابقات بازمی‌گردد. این بازیکن 33 ساله اکنون خلاقیت، دوندگی و انعطاف را به تیم یحیی گل‌محمدی می‌آورد و همانقدر در عملکرد دفاعی پرسپولیس مهم است که در فاز تهاجمی تیم اهمیت دارد.

یاسین براهیمی - الریان

ایشان پاندیتا - گوا

عمر خربین - الوحده

پس از اینکه یحیی گل‌محمدی تیمش را در دسامبر سال گذشته به فینال رساند، پرسپولیس به‌عنوان مدعی اصلی صعود به جمع 16 تیم پایانی به شمار می‌رود و صعود از مرحله گروهی با کمترین مشکل، حداقل انتظار میان هواداران انبوه این تیم در تهران و فراتر از آن است. به احتمال فراوان، دیدار با الوحده بیشترین تهدید را برای تیم ایرانی دارد، چون تیم بسیار خوب هنک تن‌کاته تجربه قابل توجهی در مسابقات قاره‌ای دارد. پرسپولیس، الوحده و الریان در سال 2017 با یکدیگر همگروه شدند که الهلال عربستان در صدر جدول گروه ایستاد و پرسپولیس هم در رتبه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام/