شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طارمی#چلسی#مهدی طارمی

مهدی به خاطر عابدزاده پنالتی را نزد

پاسخ مبهم پدر مهدی طارمی/ مسائلی وجود دارد؛ نمی توانم همه چیز را بگویم

پدر مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با بیان اینکه این بازیکن برای در دیدار با چلسی انگیزه زیادی دارد، دلیل مشکل گلزنی پسرش را در چند مسابقه متوالی، شخصی عنوان کرد.

پاسخ مبهم پدر مهدی طارمی/ مسائلی وجود دارد؛ نمی توانم همه چیز را بگویم

خبرورزشی - علیشاه طارمی که عملکرد پسرش را در پورتو از کیلومترها دورتر در بوشهر زیر نظر دارد، به بازی برگشت پورتو با چلسی امیدوار است و تاکید می‌کند اگر مهدی در بازی رفت حضور داشت، پورتو شاید پیروز از زمین خارج می‌شد.

*مهدی مدتی گل نمی‌زد. یکسری مسائل بود که نمی‌شود آن را مطرح کرد. خوشبختانه او در ۱۵ دقیقه‌ای که در بازی با توندلا به زمین آمد هم خوب بازی کرد و هم گل زد. از نظر روحی شرایطش برای بازی با چلسی بهتر شد. امیدوارم مهدی در بازی با چلسی هم گلزنی کند.

*حالِ همه با نبود مهدی که در بازی رفت پورتو با چلسی محروم بود گرفته شده بود. مهدی هواداران زیادی در ایران و پورتو دارد. اگر او و «اولیویرا» در مسابقه حضور داشتند، قطعاً تاثیرگذار بودند. چلسی در بازی رفت چیزی نداشت و دو گل مفت زد که بیشتر روی اشتباه دروازه بان و دفاع پورتو بود. به نظرم پورتو در بازی رفت بهتر بود. امیدوارم در بازی برگشت که تیم پورتو کامل‌تر است نتیجه بگیرند.

*من سئوالی از مهدی درباره اخراجش نپرسیدم. این اتفاقات گاهی یک لحظه در بازی رخ می‌دهد.

*فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی مهدی انگیزه زیادی دارد تا گل بزند و خوب بازی کند. اینکه هت تریک کند را نمی دانم؛ هرکسی یک نظری دارد. پورتو تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده و یوونتوس را حذف کرده است. در بازی رفت با چلسی هم اگر تیمشان کامل بود حریفش را شکست می‌داد. در مجموع پورتو بهتر از چلسی بازی کرد و فقط روی اشتباه خودشان گل خوردند وگرنه چلسی کار خاصی انجام نداد.

*پیش بینی ام این است که پورتو می‌تواند جبران کند ولی شرایط مسابقه و اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست. اگر حوادثی مثل اتفاقات بازی با یوونتوس رخ ندهد شاید بتوانند با نفرات کامل خود به لیگ قهرمانان بازگردند و صعود کنند.

*امسال شرایط مهدی فرق می‌کند. زننده ضربات پنالتی از قبل مشخص شده است و بیشتر مواقع اولیویرا پنالتی‌های پورتو را می‌زند. اگر مهدی پنالتی‌ها را می‌زد با اختلاف در صدر جدول گلزنان بود.

*وقتی مهدی می‌خواست دربازی با ماریتیمو پنالتی بزند، گفته بودند دروازه بان این تیم (امیر عابدزاده) ایرانی است و از مهدی شناخت دارد. برای همین او هم پشیمان شد و پنالتی را نزد.

بیشتر بخوانید: