شهر خبر

بهزاد داداش زاده:

قرعه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به غیر از استقلال، آسان است

به گزارش منیبان، بهزاد داداش زاده در ارتباط با نمایندگان کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه گفت: قبل از هر چیز به تیم فولاد خوزستان بابت پیروزی مقابل العین تبریک می‌گویم؛ چرا که فولادی‌ها شروع خوبی را برای کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ارمغان آوردند و در این شرایط شیوع کرونا، شادی را به منازل مردم کشورمان رساندند.

او ادامه داد: فولاد جواد نکونام، فوق العاده بازی کرد و توانست با نتیجه غیر قابل پیش بینی ۴ بر صفر تیم پر قدرت العین را شکست دهد. شاگردان نکونام در این بازی تسلط کاملی روی حریف خود داشتند و احساس می‌کنم اگر فولادی‌ها همین روش بازی را در لیگ خودمان انجام می‌دادند، اکنون در صدر جدول لیگ برتر بودند.

او ادامه داد: البته فولاد خوزستان مشکلاتی هم دارد؛ آن نیز نداشتن آرامش روی نیمکت این تیم در لیگ برتر کشورمان است. در حالی که در آسیا این عدم آرامش را احساس نمی‌کنیم که این آرامش به فوتبالی که تیم جواد نکونام بازی می‌کند، بسیار کمک خواهد کرد.

داداش زاده درباره قرعه نماینده‌ های کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قرعه تیم‌های ما در این مسابقات به غیر از استقلال، قرعه راحتی است و می‌توان به صعود همه آن‌ها امیدوار بود.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: امیدوارم تا زمان اولین بازی پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده، مشکلات این تیم تمام شده باشد و بتواند تمرینات خوبی را پشت سر بگذارد؛ چرا که همیشه بازی‌های اول در تمام تورنمنت‌ها مهم هستند و امیدوارم با یک شروع طوفانی، پرسپولیسی‌ها بتوانند با پیروزی حریف اماراتی خود را پشت سر بگذارند.

داداش زاده گفت: تیم تراکتور هم باید به مصاف پاختاکوری برود که در این سال‌ها مقابل تیم‌های ما نتایج خوبی گرفته است. یکی از دلایل این موضوع هم این نکته است که تیم‌های ازبکستانی همیشه مقابل تیم‌های قوی بوده اند. امیدوارم تراکتوری‌ها بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند. فولاد نیز باید با السدی بازی کند که تیم بسیار درخشانی است، اما با این نمایشی که از فولاد مقابل العین دیدیم، می‌توان امیدوار بود که در تقابل با السد هم همین مقدار درخشان ظاهر شود و ۳ امتیاز را کسب کند.

داداش زاده در آخر گفت: استقلال در عربستان باید به مصاف میزبان این گروه برود. الاهلی تیمی ریشه دار و در سال‌های گذشته مقابل تیم‌های ما نتیجه خوبی گرفته است.