شهر خبر
نهایی شدن برنامه حزب ندای ایرانیان برای انتخابات 1400
سید شهاب‌الدین طباطبایی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان اعلام کرد:

نهایی شدن برنامه حزب ندای ایرانیان برای انتخابات 1400

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: دفاتر حزب ندای ایرانیان تدوین برنامه اختصاصی حزب را برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در دستور کار قرار دادند. تاکنون برنامه حزب در حوزه انرژی و در حوزه کشاورزی و محیط زیست نهایی و در اختیار ستاد انتخابات قرار گرفت. 

اعتمادآنلاین| سخنگوی حزب ندای ایرانیان از نهایی شدن برنامه حزب ندای ایرانیان در حوزه انرژی و کشاورزی و محیط زیست برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، سید شهاب‌الدین طباطبایی  با اشاره به تشکیل دفاتر تخصصی حزب ندای ایرانیان در حوزه های مختلف جهت فعالیت در سال 1400 اظهار کرد: دفاتر حزب ندای ایرانیان بر اساس وظیفه محول شده از سوی معاونت سیاسی و ستاد انتخابات حزب تدوین برنامه اختصاصی حزب ندای ایرانیان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 را در دستور کار قرار دادند. تا کنون برنامه حزب در حوزه انرژی و در حوزه کشاورزی و محیط زیست نهایی و در اختیار ستاد انتخابات قرار گرفت. 

 

این فعال سیاسی تصریح کرد: برنامه انرژی شامل 5 فصل است که شامل اسناد بالادستی تدوین برنامه، چالش های عمده صنعت نفت، راهبردها و برنامه های انرژی، نگاهی به شرایط روز نفت و انرژی و در نهایت اقدامات پیشنهادی حزب ندای ایرانیان برای وزارت نفت در دولت سیزدهم است. این برنامه توسط نسل دومی های اصلاح طلب متخصص که در بهترین دانشگاه های  کشور تحصیل و تدریس کرده اند تدوین شده است. 

 

وی یادآور شد: حوزه کشاورزی نیز به‌عنوان موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی و محیط زیست با هدف ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی مردم ایران از دیگر اولویت های مهم حزب ندای ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود که برنامه جامع راهبردی تحول و توسعه بخش کشاورزی و برنامه نجات و احیای محیط زیست و اقلیم ایران توسط کارگروه های تخصصی حزب بر اساس این نگاه تدوین و در اختیار ستاد انتخابات حزب قرار گرفته است. پیش بینی می کنم این برنامه ها مورد توجه مردم، کارشناسان و متخصصین قرار بگیرد.

 

طباطبایی ادامه داد: علاوه بر این دو حوزه، تدوین برنامه حزب حوزه های پولی و مالی، حوزه صنعت، سیاست خارجی، سیاست داخلی، حوزه فرهنگی همچنان در دستور کار کارگروه های تخصصی قرار دارد که به زودی نهایی خواهند شد.

 

وی در پایان گفت: همچنین برنامه جداگانه مجزایی توسط ستاد انتخابات و شعب استانی حزب برای حل معضلات و مشکلات اصلی استانها که باید در اولویت دولت آینده قرار گیرد، در دستور کار قرار دارد که تا قبل از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری منتشر خواهد شد.