شهرخبر

خبر خوش به هواداران استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

آمادگی استقلال برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا و شرایط متفاوت آبی پوشان با فصل گذشته

آمادگی استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا

استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در سخت ترین گروه ممکن قرار دارد. اما وجود تیمی پرمهره هواداران را امیدوار کرده است. استقلال برخلاف فصل قبل با مشکل بسته بودن پنجه نقل و انتقالاتی مواجه نیست و با تمام قوا راهی جده شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، استقلال نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا شرایط متفاوتی را تجربه می کند.

تیم فوتبال استقلال در شرایطی از بامداد روز جمعه کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا از سر می گیرد که شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به کلی متفاوت است.

در فصل گذشته استقلال در شرایطی پای به این رقابت ها گذاشت که پنجره این باشگاه بسته بود و آبی ها نتوانستند از بازیکنان جدیدشان در این رقابت ها استفاده کنند، به همین دلیل هم بود که بازیکنانی مثل رشید مظاهری، مرادمند، احمد موسوی، بابک مرادی و … که در آن زمان با استقلال قرارداد امضا کرده بودند نتوانستند در این بازی ها حضور پیدا کنند.

با این حال استقلالی ها برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تمام بازیکنان خود را در اختیار دارند و فرهاد مجیدی در هر پست بازیکنانی دارد که می تواند از آنها استفاده کند.

این دست فرهاد مجیدی را برای انتخاب ترکیب اصلی کاملا باز می گذارد و آبی ها در این بازی ها با کمبود بازیکن روبرو نخواهند شد.