شهر خبر

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

بازی بسیار سخت و پرفشاری مقابل ماشین سازی داشتیم

بازی بسیار سخت و پرفشاری مقابل ماشین سازی داشتیم

تبریز- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار سخت و پرفشاری مقابل ماشین سازی داشتیم و بازیکنانم امروز خوب کار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار که با برتری محسوس تیم ماشین سازی همراه بود با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان اکبرپور در این نیمه چندین موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما این موقعیت‌ها با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در نیمه دوم با تعویض‌های طلایی اکبرپور، ماشین سازی موفق شد دروازه حریف را باز کند. ابوترابی به عنوان یکی از تعویضی‌های اکبرپور تنها پنج دقیقه پس از ورود به زمین، موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد. سعید حسین پور، دیگر تعویضی ماشین سازی در دقیقه هفتاد و یک پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه مطمئن آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد. این گل اما در دقایق پایانی توسط حامد پاکدل پاسخ داده شد تا دیدار دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعداز پایان این بازی در نشست خبری گفت: تیم ما یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را مقابل ماشین‌سازی پشت سر گذاشت و امروز خوب کار کردیم.

ادامه دارد