شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#وزیر دفاع#مقامات

المیادین بررسی کرد؛

اهداف سفر وزیر دفاع آمریکا به تل آویو

اهداف سفر وزیر دفاع آمریکا به تل آویو

شبکه المیادین با اشاره به سفر وزیر دفاع آمریکا به تل آویو به محورهایی که وی با مقامات صهیونیست درباره آنها به رایزنی می پردازد، اشاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، لوید اوستن وزیر دفاع آمریکا در تل آویو پرونده های ایران، سوریه و لبنان و تلاشهای مربوط به حفظ برتری رژیم صهیونیستی در خاورمیانه را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

وی امروز به فلسطین اشغالی در سفر دو روزه وارد شده است و در جریان آن با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، گابی اشکنازی و آویو کوخاوی دیدار و گفتگو می کند.

المیادین گزارش داد: پنتاگون روز جمعه اعلام کرد که وزیر دفاع آمریکا در سفر دوره ای خود علاوه بر رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس و بلژیک مقر ناتو در بروکسل دیدن خواهد کرد مذاکراتی با مقامات سیاسی و نظامی این کشورها خواهد داشت.

این رسانه اعلام کرد: این سفر در سایه نگرانی رژیم صهیونیستی از تلاش های جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره برجام که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۱۸ از آن خارج شد، رخ می دهد.

خالد العبود نماینده پارلمان سوریه درباره این سفر به المیادین گفت: سفر اوستن به اراضی اشغالی نشان از ترس اسرائیل در رویارویی با محور مقاومت در سطح منطقه است.

نماینده پارلمان سوریه اعلام کرد: محور مقاومت شروط خود را تحمیل می کند.