شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لیگ قهرمانان آسیا

قنبرپور: پرسپولیس می‌تواند باز هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد/ نام و قدمت این تیم بالاتر از رقباست


قنبرپور: پرسپولیس می‌تواند باز هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد/ نام و قدمت این تیم بالاتر از رقباست

مربی پیشین پرسپولیس معتقد است در صورتی که شاگردان یحیی گل‌محمدی دچار بدشانسی و اتفاقات غیرمنتظره نشوند، می‌توانند مجدداً به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

مصطفی قنبرپور درباره عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم روند هجومی و هماهنگی خوبی دارد و هر کدام از هافبک‌های تأثیرگذار پرسپولیس که صاحب توپ می‌شوند، می‌توانند برای رقبا خطرناک باشند. آنها به راحتی از حریف مستقیم خود عبور می‌کنند، کارهای ترکیبی می‌کنند و از کنار زمین دور می‌زنند. آنها هر کاری را که یک تیم باید انجام دهد، در زمین اجرا می‌کنند و بسیار خوب هستند.

وی با اشاره به از دست رفتن فرصت‌های گلزنی سرخپوشان بیان کرد: گاهی بدشانسی یا عدم تمرکز کافی در محوطه جریمه باعث می‌شود پرسپولیس نتواند از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کند. مهاجمان پرسپولیس می‌توانند بهتر از این عمل کنند. با این حال خط حمله تیم با بازگشت آل‌کثیر و پیوستن مغانلو شکل بهتری به خود می‌گیرد. لیگ قهرمانان آسیا سطح بالاتری دارد و تیم‌های باید از حداقل فرصت‌ها استفاده کند. مطمئناً در تمرینات روی گلزنی کار می‌کنند که با توجه به دوری آل‌کثیر از میادین، باید تمرینات بیشتری در نظر گرفته شود.

مربی پیشین پرسپولیس با تمجید از بازیکنان این تیم اظهار داشت: لک تاکنون کمترین اشتباه را داشته و سیدجلال حسینی با مدیریت خود، نظم لازم را در دفاع برقرار کرده است. دفاع پرسپولیس با مدیریت حسینی و جوانانی که بازی می‌کنند، یکی از بهترین بخش‌های پرسپولیس بوده است. تیم خوبی داریم و می‌توانیم در مسابقات آسیایی نتایج مطلوبی بگیریم. پرسپولیس بازیکنان ذخیره خیلی خوبی در اختیار دارد و می‌بینیم بازیکنی چون عالیشاه چقدر مؤثر است. باید تلاش کنیم بازیکنان شرایط روانی خوبی داشته باشند.

قنبرپور در پاسخ به این پرسش که نقطه ضعف پرسپولیس در چه نقطه‌ای احساس می‌شود، تصریح کرد: ضعف ما در استفاده از موقعیت‌هاست که مطمئنم در همین دیدار نخست مقابل گوا برطرف می‌شود. زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است. خدا را شکر پای آل‌کثیر به گلزنی باز شد و با کارهای ترکیبی که از جناحین انجام می‌شود، می‌توانیم به گل‌های بیشتری برسیم. هیچ حریفی دست و پا بسته وارد میدان نمی‌شود، اما نام و قدمت پرسپولیس بالاتر از رقباست و هماهنگی تیمی باعث می‌شود از سد آنها بگذریم.

«مهم کسب پیروزی است، اما همه توقع دارند پرسپولیس پنج یا شش گل در هر بازی بزند.»، وی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشیم. آمادگی جسمانی، مسائل روانی و نظم تیمی باعث می‌شود یک تیم به مراحل پایانی مسابقات بین‌المللی برسد. خدا را شکر این نظم کاملاً در پرسپولیس دیده می‌شود. بازیکنان پرسپولیس همگی جوان و باتجربه هستند و بازیکن جوانی چون احمد نوراللهی می‌داند چه زمانی به حمله اضافه شود یا چه زمانی به دفاع برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درخصوص گروه E لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس به معنای واقعی «تیم» است و اگر حوادث غیرمنتظره رخ ندهد، در لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. ابزار لازم و بازیکنان تیم ملی را داریم و زورمان از تیم‌هایی چون گوا بیشتر است. بازی‌ها مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شود و باید آرامش بیشتری به تیم بدهیم. باید از دقیقه اول تمرکز داشته باشیم و تا دقیقه 90 هم می‌توانیم گل بزنیم. اگر پرسپولیس خودش باشد و دچار بدشانسی یا حوادث غیرمترقبه نشود، می‌تواند باز هم فینالیست شود.

انتهای پیام/