خودکشی فوتبالیست معروف جهان پس از قتل عام 6 زن و مرد

 فوتبالیست معروف جهان بعد از قتل عام اهالی یک خانه دست به خودکشی زد.

بعد از ظهر چهارشنبه هفته گذشته، ماموران پلیس در کارولینای جنوبی که به‌ دنبال دریافت گزارش تیراندازی ، راهی خانه پزشکی ۷۰ ساله شده بودند با اجساد پزشک ۷۰ ساله، همسر او، ۲ فرزند این پزشک، یک کارگر و یک فرد در بیرون از این خانه مواجه شدند.

به گزارش رکنا ، ماموران پس از بررسی گسترده هویت مظنون این قتل عام را شناسایی کردند. مردی ۳۳ ساله به نام فیلیپ آدامز (بازیکن فوتبال آمریکایی) با سابقه بازی برای حداقل ۶ تیم معتبر در لیگ ملی فوتبال آمریکا، مظنون این پرونده بود.

حبس و خودکشی فوتبالیست آمریکایی در اتاق

خانه پدر و مادر فیلیپ در نزدیکی محل وقوع حادثه بود. وقتی ماموران به این خانه رسیدند، مظنون خودش را در داخل اتاق حبس و تهدید به خودکشی کرد. در این شرایط ماموران پلیس تلاش کردند تا با گفت و گو او را وادار به تسلیم کنند، اما چند ساعت گفت و گو میان پلیس و مظنون نتیجه‌ای نداشت و در نهایت ماموران با شنیدن صدای شلیک گلوله وارد اتاقی که مظنون خود را در حبس بود شدند و با جسد فوتبالیست معروف آمریکایی روبه‌رو شدند.

بررسی قتل اهالی خانه فوتبالیست آمریکایی

با توجه به خودکشی فیلیپ، دلیل قتل افراد آن خانه در هاله ای از ابهام باقی ماند. پس از تحقیقات بیشتر مشخص شد فیلیپ آدامز پس از بازنشستگی تحت مداوای آن پزشک ۷۰ ساله قرار گرفته بود.