شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق#رسانه‌ها

رسانه های لبنانی اعلام کردند؛

ماموریت اصلی دیوید هیل برای احیای مذاکرات مرزی لبنان و اسرائیل

ماموریت اصلی دیوید هیل برای احیای مذاکرات مرزی لبنان و اسرائیل

رسانه‌های لبنان به موضوعات مختلفی پرداختند که مذاکرات مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی و مانع تراشی بر سر راه سفر حسان دیاب به عراق مهمترین سوژه‌ خبری این رسانه‌ها است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

تلویزیون ملی لبنان اعلام کرد: همراستا با تفاهم عربی و اروپایی برای تشکیل دولت اصلاحات در لبنان، آمریکا نیز تحرکی در این زمینه داشته و قرار شده که دیوید هیل هفته آینده به لبنان سفر کند.

تلویزیون ام تی وی در مطلبی گزارش داد: ماموریت اصلی دیوید هیل احیای مذاکرات مرزی لبنان با اسرائیل و اقناع مقام های لبنان در پذیرش الگوی «هوف» در ترسیم مرز است.

این رسانه همچنین نوشت: سعد الحریری گزارش روزنامه الاخبار درباره نقش وی در مانع تراشی در سفر حسان دیاب به عراق را تکذیب کرد و آن را سراسر نادرست خواند.

تلویزیون ال بی سی سی آی گزارش داد: سیاستمداران در غارت ۱۶ میلیارد دلار از منابع عمومی به اسم کالاهای یارانه ای با هم می جنگند.

تارنمای النشره لبنان نوشت: جریان های سیاسی جدید از درون جنبش مردمی (شکل گرفته پس از اعتراضات اکتبر ۲۰۱۹) در حال تولد است.

این رسانه در تیتر دیگری اعلام کرد: فرانسوی ها امروز احساس می کنند که قدرت تعیین کننده در لبنان ندارند و کلید در دست آنها نیست.

شبکه المیادین نیز در تیتری نوشت: ترکیه و روسیه؛ آیا جنگ جدیدی در پیش است؟