شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رومانی#هندبال#لژیونر

یوسف نژاد: بعد از سه ماه استراحت به هندبال برمی گردم/ خانه نشینی لژیونر ایرانی بعد از مصدومیت در رومانی

عضو ایرانی تیم‌ بوزائو رومانی می گوید به خاطر مصدومیت تا تابستان برای انتخاب تیم جدیدش صبر خواهم کرد.

امین یوسف نژاد ملی پوش مازندرانی هندبال بعد از اینکه به لیگ‌ رومانی پیوست، به عضویت تیم کالاراشی درآمد، اما‌ اواخر نیم فصل نخست با مشکلاتی که برای کالاراش به وجود آمد این تیم منحل شد و از ادامه بازی های زیمبریلور لیگ رومانی انصراف داد. 


با این اتفاق یوسف نژاد نیز تصمیم گرفت به جمع تیم بوزائو اضافه شود تا در نیم فصل دوم هم بازی سه لژیونر ایرانی دیگر در تیم بوزائو باشد. تیم بوزائو در آخرین دیدار در هفته بیست وسوم مقابل توردا بازی را واگذار کرد تا این تیم همچنان ۲۹ امتیازی و در جایگاه نهم باقی بماند. 

 


محسن باباصفری در چارچوب دروازه شب خوبی را پشت سرگذاشت، شاهو نصرتی و الله کرم استکی نیز در خط دفاعی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و بارها دروازه تیم دوم جدول لیگ رومانی یعنی توردا در خط حمله باز کردند، اما درخشش لژیونرهای ایرانی مانع از شکست بوزائو نشد. 

-


البته که نبود امین یوسف نژاد نیز در این دیدار به خوبی حس می شد چرا که امین در دیدار مقابل سوچاوا دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست سمت راست شد؛ مصدومیتی که در دقایق پایانی نیمه نخست و دقایق ۲۸ بازی در خط حمله برای امین رخ داد و او را مستقیم با آمبولانس راهی بیمارستان کرد. یوسف نژاد بعد از مصدومیت در گفت وگوی با خبرنگار ما گفت: در دقایقی پایانی مقابل ساچاوا دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست راست شدم. برخوردی که با شکستگی و خونریزی استخوان دستم همراه بود و مرا مستقیم از زمین مسابقه به بیمارستان راهی کرد. در بیمارستان همان روز مرا بیهوش کردند و سپس روز بعد  به اتاق عمل رفتم عملی که بیش از چهار ساعت به طول انجامید و خدا را شکر در حال حاضر شرایطم نسبت به قبل بهتر شده و در خانه زیر نظر پزشکان استراحت میکنم.

 


یوسف نژاد با بیان اینکه حدود سه ماه نمی تواند در زمین هندبال به میدان برود گفت: خداروشکر دست سمت راستم که دچار مصدومیت شده فقط شکستگی استخوان بوده و به پنج های دست و انگشتانم آسیبی وارد نشده است و من می تونم پس از سه ماه دوباره هندبال را ادامه دهم.


او در پاسخ به جواب این سوال که در فصل بعد در لیگ رومانی می ماند یا قصد سفر به کشور دیگری را دارد گفت: در حال حاضر با بوزائو قرارداد دارم. قبل از مصدومیت پیشنهادی از کشور فرانسه داشتم اما در حال حاضر نمی دانم در آینده قرار است چه اتفاقی بیفتد و تا تابستان صبر خواهم کرد تا مصدومیتم برطرف شود و آن زمان تصمیم می گیریم.


لژیونر هندبال در پایان با اشاره به میزبانی ایران در رقابت های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۲ گفت؛ بعد از شنیدن این خبر که ما میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی جهانی در سال ۲۰۲۳ هستیم خیلی خوشحال شدم. امیدوارم با برنامه ریزی دقیق و انتخاب کادرفنی قوی، تیم ملی کشورمان در این رقابت ها روی سکو قرار گیرد تا پس از چندین سال به مسابقات جهانی دوباره صعود کنیم.