شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#حقوق کارمندان

نماینده مردم شاهین‌دژ در مجلس:

حقوق‌ها متناسب با میزان تورم نیست

پول ملی نمایه پول نمایه وام نمایه حقوق نمایه

نماینده مردم شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه حقوق کارمندان و بازنشستگان متناسب با افزایش قیمت دلار و تورم نیست و دولت هم بازار را رها کرده است.

به گزارش مشرق، حسن همتی در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی،گفت: در کنار شرایط کرونایی، تورم و وضعیت نامناسب اقتصادی، نارضایتی بسیار زیادی را در بین مردم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه کسب و کار مردم در دوران کرونا دچار آسیب شده و متأسفانه اقدامی برای جبران آن انجام نشده است، افزود: درآمد بخش زیادی از مردم روزانه است و در حال حاضر این افراد قادر به تأمین معیشت خود و خانواده‌شان نیستند.

نماینده مردم شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان متناسب با تورم و افزایش قیمت دلار نیست، دولت هم بازار را رها کرده و احتکار کالاها مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

همتی با بیان اینکه متأسفانه نظارتی بر روی قیمت کالاها وجود ندارد، گفت: مردم زمان زیادی را در صف‌های خرید کالاها مجبورند بایستند، دلالی و احتکار، مشکلات عدیده‌ای را برای آنها به وجود آورده و دلالان و واسطه‌گران باعث شده‌اند که قیمت کالاها افزایش یابد.

وی گفت: معمولاً پس از افزایش قیمت کالاها در بازار، مسئولان می‌گویند که حباب عامل گرانی است و امیدواریم بالاخره روزی برسد که این حباب شناسایی، دستگیر و مجازات شود!

این نماینده مجلس متذکر شد: دولتمردان با آغاز سال جدید اعلام کردند که هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت اما متأسفانه شاهد قیمت بسیاری از کالاها و اجناس هستیم.

منبع: مهر