شهر خبر

روزنامه البیان: العین برابر فولاد ضعیف و تسلیم بود


روزنامه البیان: العین برابر فولاد ضعیف و تسلیم بود

یک رسانه اماراتی با اشاره به شکست العین مقابل فولاد خوزستان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به انتقاد از عملکرد این تیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه البیان امارات با انتقاد از عملکرد تیم فوتبال العین در دیدار برابر فولاد خوزستان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نوشت: العین عملکرد قابل قبولی در این بازی نداشت و نتوانست در این دیدار مهم قاره‌ای موفق ظاهر شود.

در تحلیل البیان درباره این مسابقه آمده است: العین از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با شکست چهار بر صفر مقابل فولاد خوزستان کنار رفت. این نخستین باری است که العین در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان حذف می‌شود، در حالی که آنها پیش از این سه بار در این مرحله موفق ظاهر شده بودند.

البیان به عملکرد ضعیف العین در این بازی اشاره کرد و نوشت: العین عملکرد قابل قبولی نداشت که بتواند این تیم را در رقابت‌های مهم و معتبر آسیایی حفظ کند. آنها برابر فولاد در هر دو نیمه ضعیف و تسلیم ظاهر شدند. در طرف مقابل فولاد بر بازی تسلط داشت و توانست از ابتدا خواسته‌های خودش را در زمین پیدا کند، به طوری که برای رسیدن به چهار گل در این بازی کار سختی در پیش نداشت.

انتهای پیام/