شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#امام خمینی (ره)

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام (ره) منصوب شد


عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام (ره) منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مرتضی دهقان به‌عنوان عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حکم محمد اسلامی خطاب به مرتضی دهقان آمده است؛

«با توجه به تجربه، تخصص و تعهد جنابعالی و به استناد صورتجلسه مورخ 1400/01/18 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن شرکت، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ه)» منصوب می‌شوید. توفیق روز افزون جنابعالی را جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.»

به گزارش تسنیم، شهریور ماه سال گذشته تورج دهقانی زنگنه معاون وزیر راه و شهرسازی، طی حکمی دهقان را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرده بود.اواخر بهمن سال 99 رنگنه طی حکمی دیگر بابک درویشی را به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان منصوب و از تلاش‌ها و خدمات مرتضی دهقان در طول دوره تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان قدردانی کرد.

از بهمن سال گذشته نیز دهقان مشاور راهبردی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بود. شهر فرودگاهی امام نیز طی یکسال و چند ماه اخیر تودیع و معارفه‌های فراوانی را در بخش مدیران میانی داشته است. چندی پیش مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی در این مجموعه برگزار شد که به گفته مدیر سابق روابط عمومی شهر فرودگاهی امام با استقبال خوبی نیز روبرو شده بود.

انتهای پیام/