شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#سپاهان#نفت#لیگ برتر

میرجوان: نفت با فکری به روزهای خوبش برمی‌گردد/ می‌توانیم از سپاهان امتیاز بگیریم


میرجوان: نفت با فکری به روزهای خوبش برمی‌گردد/ می‌توانیم از سپاهان امتیاز بگیریم

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سپاهان جزو بهترین تیم‌های لیگ برتر است، ولی می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم.

عماد میرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت نفت مسجدسلیمان بعد از آمدن محمود فکری به این تیم گفت: نفت در چند بازی گذشته نتایج خوبی نگرفت و در نهایت هم مسئولان باشگاه تصمیم به ایجاد تغییر در کادر فنی گرفتند. باید از زحمات کادر فنی قبلی تشکر کنم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم. محمود فکری نیاز به تعریف من ندارد و بعد از حضور ایشان، تیم ما به روزهای خوبش بازخواهد گشت.

وی در مورد بازی تیمش برابر سپاهان خاطر نشان کرد: فکری زمان زیادی برای این بازی در اختیار نداشت، ولی در این چند روز خوب و با روحیه تمرین کردیم و امیدوارم در بازی با سپاهان شرایط خوبی داشته باشیم. ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت، چون سپاهان واقعاً تیم پرقدرتی است که معمولاً در هر فصل هم جزو مدعیان محسوب می‌شود. آنها امسال با مربیگری نویدکیا هم خوب بازی می‌کنند و هم خوب نتیجه می‌گیرند، با این حال تیم ما هم انگیزه دارد و می‌توانیم از سپاهان امتیاز بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان وضعیت خودش را هم مطلوب خواند و اظهار داشت: من قبل از شروع این فصل با مصدومیت عجیبی مواجه شدم و نتوانستیم بازی کنم، ولی دیگر نمی‌خواهم به گذشته برگردم. چند پیشنهاد هم داشتم، ولی چون از نفت مسجدسلیمان شناخت داشتم در نهایت این تیم را انتخاب کردم. امیدوارم در ادامه لیگ به تیمم کمک کنم.

 

انتهای پیام/