شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد

همان فولاد همیشگی؛ با انگیزه و با برنامه

همان فولاد همیشگی؛ با انگیزه و با برنامه

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ترکیب فولاد مقابل العین همان ترکیب همیشگی در لیگ برتر بود اما بسیار با انگیزه و با برنامه بود و حتی این تیم می توانست با گل های بیشتر به پیروزی برسد.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ترکیب فولاد مقابل العین همان ترکیب همیشگی در لیگ برتر بود اما بسیار با انگیزه و با برنامه بود و حتی این تیم می توانست با گل های بیشتر به پیروزی برسد.

افشین حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، درباره برد پرگل فولاد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات، اظهارکرد: همه می دانند که العین یکی از تیم های بزرگ آسیاست و همیشه نماینده شایسته ای برای فوتبال امارات بوده و تیم های ایرانی نیز مقابل این تیم به سختی پیروز می شدند اما باتوجه به خبرهایی که از تیم العین در فصل جاری لیگ امارات به گوش می رسید، گویا این تیم شرایط خوبی نداشت و حتی برای بازی با فولاد نیز تعداد بسیاری از بازیکنان خود را به دلایل مختلف نداشت و دیدیم که مقابل فولاد نیز اصلا در حد و اندازه های العین همیشگی نبود اما فولاد با برنامه بود و واقعا شایستگی برد را داشت.

وی با بیان این که "افتخار می کنم تیم سابقم توانست با یک بازی با برنامه العین را شکست دهد و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود،" گفت: جواد نکونام با یک سیستم دفاع حمله تیمش را راهی این مسابقه کرد و با ارائه یک بازی خوب برنده شد. در نیمه اول بازی، دو تیم به دنبال سنجش هم بودند که در همین نیمه نیز صالح حردانی شب فوق العاده ای داشت و فولاد از سمت چپ تیم العین نفوذ داشت و ماحصل آن، حرکت توی عمق حردانی و به ثمر رساندن یک گل بود.

فولاد می توانست گل های بیشتری بزند

پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در نیمه دوم نیز همان طور که انتظار می رفت، فولاد یک بازی کاملا با برنامه تدارک دیده بود و می دانست که از این مسابقه چه می خواهد و با میدانداری که انجام داد و با سرعت خوب وینگرهای چپ و راست خود و آمادگی خیلی خوب پاتوسی و پریرا توانست به سه گل دیگر دست پیدا کند. به نظر من فولاد می توانست گل های بیبشتری هم به العین به ویژه در نیمه دوم بزند.

همان فولاد همیشگی اما با انگیزه و با برنامه

وی بیان کرد: بازی فولاد مقابل العین با بازی که در لیگ برتر انجام می دهد، کاملا متفاوت بود و انگیزه بر تیم فولاد غالب شده بود. تمام بازیکنان فولاد خیلی خوب خود را نشان دادند. ضمن این که کیفیت خوب زمین هم تاثیر بسیاری در بازی خوب تیم فولاد داشت و بازیکنان فولاد توانستند روی زمین خوب بازی کنند و استفاده لازم را از فضاهای حریف داشته باشند. به نظرم نیک نفس و انصاری خیلی خوب بازی کردند، پاتوسی و پریرا هم روز خیلی خوبی داشتند اما اگر بخواهم به یکی از بازیکنان فولاد نمره بدهم، به صالح حردانی می دهم که واقعا فوق العاده کار کرد. ترکیب امروز فولاد همان ترکیب همیشگی بود اما بسیار با انگیزه و با برنامه بود.

فولاد کار سختی در مرحله گروهی آسیا دارد

حاجی پور درباره حضور تیم فولاد در مرحله گروهی نیز گفت: فولاد کار خود را در آسیا خیلی خوب شروع کرد و مطمئنا تیم های دیگر در مرحله D نیز نفر به نفر فولاد را آنالیز خواهند کرد و به نظرم فولاد در بازی های آینده به مراتب کار سخت تری نسبت به بازی با العین خواهد داشت اما با شناختی که از مربیان فولاد وجود دارد، مطمئنا حواسشان به تمام جوانب خواهد بود. امیدوارم فولاد در این مرحله هم نتیجه بگیرد.

مربیگری نکونام در آسیا خوب بود

وی درباره اولین تجربه مربیگری نکونام در آسیا نیز عنوان کرد: برای شروع خوب بود و امیدارم روند خوب او و تیمش تداوم داشته باشد. کادر فنی فولاد با آنالیز خوب از دیگر حریفان آسیایی می توانند موفق باشند. فولاد باید مثل بازی با العین بدون عجله و با برنامه بازی کند و اگر به همین صورت باشد، نتیجه خواهد گرفت.

انتهای پیام