شهر خبر

بوندس‌لیگا| بایرن‌مونیخ در خانه به برلینی‌ها امتیاز داد/ لایپزیگ فاصله‌اش با صدر جدول را کاهش داد


بوندس‌لیگا| بایرن‌مونیخ در خانه به برلینی‌ها امتیاز داد/ لایپزیگ فاصله‌اش با صدر جدول را کاهش داد

دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم بوندس‌لیگای آلمان با توقف صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها و پیروزی تیم دوم جدول دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از هفته بیست‌و‌هشتم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 4 مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ صدرنشین مقابل میهمان خود تیم یونیون برلین به تساوی یک - یک بسنده کرد.

باواریایی‌ها که با گل جمال موسیالا در دقیقه 68 از میهمان پایتخت‌نشین پیش افتادند، نتوانستند از برتری خفیف خود محافظت کنند و در دقیقه 85 دروازه‌شان توسط مارکوس اینگوارتسن باز شد. به این ترتیب تیم فوتبال بایرن مونیخ برای پنجمین بار در این فصل بوندس‌لیگا تن به تساوی داد و در مجموع برای هشتمین بار در کسب پیروزی ناکام ماند.

در بازی همزمان تیم رده دومی لایپزیگ میزبان خود تیم وردربرمن را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. دنی اولمو در دقیقه 12، آلکساندر سورلوث دو بار در دقایق 32 و 41 و مارسل سابیتز در دقیقه 63 گل‌های لایپزیگ را به ثمر رساندند و میلوت راشیکا در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی تنها گل وردربرمن را زد.

با نتیجه این دو بازی بایرن مونیخ 65 امتیازی شد و صدرنشین ماند اما لایپزیگ که 60 امتیازی شد توانست فاصله‌اش را با صدر جدول به 5 امتیاز کاهش دهد.

در دو بازی دیگر تیم هرتابرلین مقابل میهمان خود تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ به تساوی 2-2 بسنده کرد و اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 4 بر 3 در یک دیدار خانگی بر ولفسبورگ غلبه کرد.

در‌ آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران تیم اشتوتگارت میزبان بوروسیا دورتموند خواهد بود.

انتهای پیام/