شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واکسن کرونا

فایزر اسرائیل را تهدید کرد

نشریه تایمز اسرائیل گزارش داد شرکت فایزر تهدید کرده است تا ارسال محموله‌های بیشتر واکسن کرونا به رژیم صهیونیستی را به تأخیر خواهد انداخت و هشدار داده در صورتی که پول واکسن‌ها را پرداخت نکنند، ممکن است این رژیم مجبور شود به ته صف برای دریافت واکسن برود.

واکسن فایزر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه تایمز اسرائیل در خبری با تیتر «فایزر اسرائیل را تهدید کرد: یا پول خود را پرداخت کنید و یا به ته صف واکسن بروید» نوشت: اختلافات میان نتانیاهو و بنی گانتز سبب شده تا موافقت کابینه این رژیم برای خرید واکسن بیشتر به تأخیر بیافتد؛ مسأله‌ای که سبب خشم مسئولان شرکت آمریکایی فایزر شده و طبق گزارشها، آن‌ها خطاب به اسرائیل گفته اند: ما خیر و نیکوکار نیستیم.

نشریه تایمز اسرائیل به نقل از کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد شرکت فایزر تهدید کرده است تا ارسال محموله‌های بیشتر واکسن کرونا به رژیم صهیونیستی را به تأخیر خواهد انداخت و هشدار داده در صورتی که پول واکسن‌ها را پرداخت نکنند، ممکن است این رژیم مجبور شود به ته صف برای دریافت واکسن برود.

بر اساس گزارش نشریه تایمز، شرکت فایزر به خبرگزاری رویترز گفته است این شرکت هم اکنون در حال کار با اسرائیل است تا توافق خود با این رژیم را به روز رسانی کند تا از این طریق واکسن‌های بیشتری به آن‌ها برساند؛ اما در حالی که این همکاری در حال ادامه است، ممکن است محموله‌ها اصلاح شوند.

با این حال بر اساس این گزارش گفته شده تأخیر در پرداخت پول واکسن‌ها هشدار شدید شرکت فایزر را به همراه داشته است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارش روز گذشته خود اعلام کرد این کمپانی آمریکایی این هفته هشدار داده در صورتی که پرداخت‌ها انجام نشود، دوزهای واکسن ممکن است به جای دیگری بارگیری شوند. همچنین یکی از مقامات فایزر به وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گفته: ما خیر و نیکوکار نیستیم.