شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#تفاهم‌نامه

ارائه خدمات ویژه درمانی به ایثارگران شهرداری تهران


ارائه خدمات ویژه درمانی به ایثارگران شهرداری تهران

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از ارائه خدمات ویژه درمانی به ایثارگران شهرداری تهران در راستای امضا تفاهم‌نامه با شرکت شهر سالم خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در نشست مشترک اداره کل امور ایثارگران و شرکت شهر سالم در خصوص انعقاد قرارداد ارائه خدمات درمانی به ایثارگران که پیش از ظهر امروز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید، نقش مدافعین سلامت در بحران کرونا را همچون رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: شهادت جمعی از جامعه پزشکی در طول یک سال گذشته بیانگر اوج ایثار و فداکاری آنان در مسیر دفاع از جان و سلامت جامعه بوده است.

جلالی ضمن تحسین عملکرد کادر درمان و ستادی شرکت شهر سالم یکی از اقدامات مهم و درخور توجه این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا را غربالگری کارکنان مناطق, سازمانها و شرکتهای تابع شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: این عملکرد مهم و اثرگذار در پیشگیری از شیوع ویروس در شرایطی صورت پذیرفت که در همان زمان مهمترین مراکز درمانی کشور مهمترین وظیفه خود را تنها ویزیت و درمان بیماران می‌دانستند.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران همچنین از برگزاری یادواره ایثارگران اجتماعی با محوریت روایت ایثار فعالین حوزه سلامت خبر داد و افزود: اگرچه عملکرد ایثارگرانه و‌ جهادی مدافعین سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست اما قطعاً معرفی چهره‌های شاخص در این حوزه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جامعه با قهرمانان ملی خود موثر خواهد بود.

به گزارش تسنیم؛ حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد جهادی کادر درمان و جامعه پزشکی اظهار کرد: رعایت دستورالعملهای بهداشتی و واکسینه شدن مردم، مرگ و میر ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه هر 20 درمانگاه شرکت شهر سالم آماده خدمت به شهروندان هستند گفت: با تمهیدات پیش بینی شده در سه حوزه پزشک خانواده، اورژانس و مشاوره تلفنی شرایطی فراهم شده تا کارکنان شهرداری تهران  بدون نیاز به مراجعه حضوری مشکلات خود در حوزه درمان را مرتفع سازند.

چوبینه در تشریح عملکرد شرکت شهر سالم در پایش و درمان بیماران، شناسایی 15 مورد ابتلاء از کادر خدمت رسان سازمان بهشت زهرا در ابتدای شیوع ویروس را یاد آور شد و تصریح کرد: شاید عدم غربالگری و شناسایی به موقع این افراد در روزهای نخست این بحران، نتیجه تاسف بار دیگری را رقم می‌زد که خوشبختانه با تصمیم گیری پیش از دستور و اقدام به موقع از آن پیش گیری شد.

انتهای پیام/