شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ قهرمانان آسیا#AFC#مسئولیت#بازیکنان

AFC مسئولیت بازیکنان محروم تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را نمی پذیرد !

AFC در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال : باشگاه ها نسبت به محرومیت یا عدم محرومیت بازیکنان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، مسئول هستند

اطلاعیه AFC در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

AFC در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال درباره محرومان تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد که باشگاه ها نسبت به محرومیت یا عدم محرومیت بازیکنان خود در مسابقه، مسئول هستند. با این حال و با توجه به آمار هیچ کدام از تیم های ایرانی حاضر در این مسابقات محرومی ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه فدراسیون فوتبال درباره محرومیت بازیکنان و اعضای کادرفنی نمایندگان ایران را داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، کنفدراسیون فوتبال به نامه استعلام فدراسیون فوتبال به نمایندگی از چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا مبنی بر اینکه آیا از جمع بازیکنان و اعضای کادر فنی این چهار تیم، فردی با محرومیت روبه‌رو است یا نه، پاسخ داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی از نامه ارسالی خود چنین آورده است:

طبق آمار و رکوردهای موجود نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیچ یک از بازیکنان و مربیان چهار باشگاه ایرانی با محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ روبرو نیستند ولی یادآور می‌شویم که طبق قانون ۳ – ۱ – ۶۷ برگزاری مسابقات، مسئولیت این موضوع با باشگاه‌ها است و ایشان نسبت به محرومیت یا عدم محرومیت بازیکنان در مسابقه، مسئول هستند.