شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#لیونل مسی

ستاره پرتغالی در راه جدایی؛/ لیونل مسی نه، اینجا مقصد رونالدو است! (عکس)

ستاره پرتغالی در راه جدایی؛/ لیونل مسی نه، اینجا مقصد رونالدو است! (عکس)

احتمال انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به پاری سن ژرمن افزایش یافته است.

 طبق ادعای نشریه توتو اسپورت و در صورت انتقال نهایی شدن انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی به رئال مادرید، پی اس جی می تواند کریستیانو رونالدو را به عنوان جایگزین او جذب کند. قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در ژوئن سال 2022 به پایان می رسد و هنوز طرفین برای تمدید زمان حضور امباپه در این باشگاه به توافق نرسیده اند. شرایط برای رونالدو نیز متفاوت نیست، یک سال دیگر از قرارداد این بازیکن با یوونتوس باقی مانده و ممکن است باشگاه ایتالیایی رونالدو را در تابستان پیش رو به قیمت 29 میلیون یورو به فروش برساند.

 

 

البته به نظر می رسد ستاره پرتغالی در حال حاضر علاقه ای به ترک تورین ندارد و یوونتوس نیز به فکر فروش او نیست. به زودی رونالدو با مدیران باشگاه یوونتوس دیدار خواهد کرد تا درباره آینده وی مذاکره کند و تصمیم نهایی فقط به خود او بستگی دارد.

-

 

اخباری در مورد احتمال انتقال رونالدو به رئال مادرید نیز منتشر شده، اما زین الدین زیدان دیروز واکنش خاصی به این شایعات نشان نداد. سرمربی فرانسوی در این رابطه گفت: "ما خیلی خوب یکدیگر را می شناسیم. اما رونالدو بازیکن تیم من نیست و من نمی توانم در مورد او صحبت کنم. خواهیم دید که او در آینده چه تصمیمی می گیرد."

 

در این شرایط ممکن است یوونتوس نیز برای خرید مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن به عنوان جایگزین رونالدو اقدام کند. مائوریتو از شرایط خود در پاریس چندان راضی نیست و دستمزد بالا و 10 میلیون یورویی این بازیکن ممکن است باشگاه فرانسوی را مجاب به فروش او بکند. در ماه های اخیر اخباری در مورد احتمال رفتن لیونل مسی به پاریس منتشر شده بود، اما به نظر او قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.