شهرخبر

نظر گواردیولا درباره پیوستن آگوئرو به یکی از رقبای منچسترسیتی


نظر گواردیولا درباره پیوستن آگوئرو به یکی از رقبای منچسترسیتی

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی نظر خود را درباره پیوستن ستاره آرژانتینی‌اش به یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری در پایان فصل جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید با اینکه سرخیو آگوئرو در پایان فصل جاری به یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتر انگلیس ملحق شود و از فصل آینده برابر تیم فعلی‌اش قرار بگیرد ناراحت نمی‌شود.

آگوئروی 32 ساله تا پایان فصل جاری با من‌سیتی قرارداد دارد و در پایان این فصل از «سیتیزن‌ها» جدا می‌شود. از زمانی که این مسئله قطعی شده است، شایعاتی درباره پیوستن او به تیم‌هایی مانند چلسی، تاتنهام و لیدزیونایتد مطرح شده است. گواردیولا اما مشکلی با این قضیه ندارد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی گفت: من صلاح او را می‌خواهم. قطعاً چیزی که من برای سرخیو می‌خواهم این است که در این سال‌های پایانی حرفه‌اش بهترین انتخاب را داشته باشد. ما از هر تصمیمی که او بگیرد حمایت می‌کنیم و برای خودش و خانواده‌اش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

گواردیولا افزود: هر چه خودش ترجیح دهد، ترجیح من هم هست و هرچه من ترجیح دهم، ترجیح اوست. چیزی که به نفع سرخیو باشد به نفع همه ماست.

آگوئروی 32 ساله سال 2011 از تیم اتلتیکومادرید به منچسترسیتی پیوست و در 385 بازی‌اش برای این تیم در تمامی رقابت‌ها 257 گل زد که او را به بهترین گلزن تاریخ آبی‌های شهر منچستر تبدیل کرد.

انتهای پیام/