شهر خبر

کلایورت: ال‌کلاسیکو بزرگترین بازی در فوتبال جهان است


کلایورت: ال‌کلاسیکو بزرگترین بازی در فوتبال جهان است

مدیر آکادمی باشگاه بارسلونا می‌گوید ال‌کلاسیکو بزرگترین مسابقه در فوتبال جهان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاتریک کلایورت که خود بین سال‌های 1998 تا 2004 در تیم بارسلونا عضویت داشت، در آستانه تقابل تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ال‌کلاسیکوی امشب (شنبه) به سایت رسمی لالیگا گفت: از دید من ال‌کلاسیکو بزرگترین بازی در فوتبال جهان است. دو تیم رئال و بارسا نه‌تنها در اسپانیا، بلکه در کل دنیا مهم هستند. من در چندین دربی فوق‌العاده بازی کرده‌ام، اینتر- میلان و آژاکس- فاینورد، آنها بازی‌های زیبایی هستند، اما بازی در ال‌کلاسیکو و حضور در چنین بازی جهانی فوق‌العاده است. این تنها یک بازی باشگاهی اسپانیا نیست چون مردم سراسر جهان با این بازی زندگی می‌کنند. بودن در این بازی واقعاً فوق‌العاده است.

مدیر آکادمی باشگاه بارسلونا تصریح کرد: بهترین لحظات خود من از ال‌کلاسیکو هم زمان‌هایی بود که گلزنی می‌کردم. فکر می‌کنم سه یا چهار گل به رئال مادرید زدم و بهترین لحظات این بازی زمانی است که در خانه حریف گلزنی می‌کنید. از لحظه ورود شما به سانتیاگوبرنابئو هواداران حریف طوری سوت می‌کشند که گوش‌تان شروع به تکان خوردن می‌کنند. در چنین جوی هم گلزنی لذت‌بخش‌تر می‌شود و در گوشه دیگر زمین می‌بینید که هوادران بارسلونا در حال تشویق بلند تیم هستند. پیروزی در برنابئو فو‌ق‌العاده است.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در حالی از ساعت 23:30 امشب در هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو به مصاف هم می‌روند که آبی‌واناری‌ها در حال حاضر با 65 امتیاز در رده دوم جدول و پشت‌سر اتلتیکومادرید 66 امتیازی هستند و کهکشانی‌ها نیز با 63 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/