شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عناوین#فرگوسن

مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

به گزارش منیبان و به نقل از گــل،  اوله گونار سولسشر ، سرمربی کنونی شیاطین سرخ اهمیت پایان دادن به ناکامی در فتح عناوین قهرمانی را کمرنگ جلوه داد و گفت که موفقیت در کسب جام 'بیشتر یک چیز خودخواهانه از سوی سایر مربیان است'.

هر تورنمنت حذفی می تواند شما را به جام قهرمانی برساند، اما گاهی اوقات این بیشتر یک چیز خودخواهانه از سوی سایر مربیان و باشگاه هاست - ما بالاخره جامی فتح خواهیم کرد... اینطور نیست که یک جام قهرمانی نشانگر بازگشت شما باشد. پیشرفت یک روند تدریجی است، تا با ثبات و استمرار در بالای جدول لیگ قرار بگیرید.

سرمربی پرتغالی تاتنهام اما نظر دیگری در این خصوص دارد:

این عقیده اوست. من کاملاً مطمئنم که رئیس بزرگ او سر الکس نظر دیگری در این خصوص دارد اما به عقاید سولسشر احترام قائلم. من جور دیگری فکر می کنم. آزادی اندیشه و آزادی ایده ها وجود دارد، و اگر او اینطور فکر می کند از سوی من مشکلی ندارد و این مشکل من نیست، او به کسی بی احترامی نکرده است. اما تکرار می کنم که معتقدم رئیس بزرگ او و بزرگترین سرمربی تاریخ لیگ برتر، دیدگاه متفاوتی در این زمینه دارد.

سرالکس فرگوسن در سال 1986 هدایت منچستریونایتد را به عهده گرفت و طی 27 سال سرمربیگری در این تیم، 13 قهرمانی لیگ برتر به اضافه دو قهرمانی اروپا و 5 قهرمانی FA Cup و 4 قهرمانی لیگ کاپ را کسب کرد.