شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین

به دلیل مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت؛

بازداشت خانواده‌های زندانیان سیاسی در بحرین توسط نظامیان آل‌خلیفه

بازداشت خانواده‌های زندانیان سیاسی در بحرین توسط نظامیان آل‌خلیفه

نظامیان رژیم آل خلیفه بسیاری از اعضای خانواده های زندانیان سیاسی در بحرین را تنها به علت مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز، بازداشت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نقل از القدس العربی، سلسله اقدامات خصمانه آل خلیفه علیه انقلابیون و خانواده های آنها در بحرین ادامه دارد. آخرین گزارش ها حاکی از تداوم موج بازداشتها در صفوف انقلابیون در بحرین است.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم آل خلیفه بسیاری از اعضای خانواده های زندانیان سیاسی در بحرین را تنها به علت مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز، بازداشت کرده اند. خانواده های بازداشت‌شده در جریان تظاهرات مذکور تنها خواستار آزادی زندانیان سیاسی خود شدند.

اعتراضات جدید مردم بحرین به تداوم بازداشت زندانیان سیاسی پس از آن آغاز شد که نهادهای حقوق بشری از گسترش چشمگیر ویروس کرونا در زندان «جو» بحرین خبر دادند؛ مسأله ای که اهمال پزشکی عامدانه آل خلیفه در زندان مذکور را نشان داد.

گزارش ها نشان می دهند که افراد بازداشت شده توسط نظامیان آل خلیفه، به شدت شکنجه شده اند. علیرغم اینکه نظامیان آل خلیفه هرگونه تظاهرات اعتراضی در بحرین را به شدت سرکوب می کنند اما اعتراضات بحرینی ها هنوز متوقف نشده است.