شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#کرونا

روحانی: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ۵۶ درصد رسیده است/ ضرورت برخورد با متخلفان

رئیس جمهور با تاکید براینکه باید دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را دقیق و کامل رعایت کنیم، گفت: متاسفانه آمارها نشان می‌دهد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور به ۵۶ درصد رسیده است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا،با تاکید براینکه باید پروتکل‌های بهداشتی را دقیق و کامل رعایت کنیم، اظهارداشت: متاسفانه آمارها نشان می‌دهد میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کشور به ۵۶ درصد رسیده است.

وی با اشاره به آغاز موج چهارم کرونا در کشور ادامه داد: تردد مسافران از عراق به ایران از مرز‌های استان خوزستان، خرید‌های شب عید، بازدید‌های ایام نوروز و برگزاری مراسمات عروسی در ماه‌های رجب و شعبان از جمله علل مهم شیوع کرونا در کشور است.

رئیس جمهور بیان داشت: باید با تمام قدرت واکسن خارجی را تا زمانی که واکسن داخلی تولید شود، وارد کنیم. امروز روزی است که باید تمام توان خود را بکار بگیریم که مردم بتوانند از این نعمت استفاده کنند.

روحانی تصریح کرد: در مبارزه با بیماری کرونا همگی باید دست به دست هم دهیم و یکصدایی از کشور شنیده شود.اینکه در سخن گفتن با مردم آنها را دچار یاس کنیم، درست نیست. با نقض کنندگان دستورالعمل های بهداشتی باید برخورد جدی شود و واکسن کرونا وارد شود. 

 

در حال تکمیل