شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد#پلی آف

دوئل فولاد و العین در پلی آف آسیا/ فولادی‌ها به دنبال تحقق سومین صعود

دوئل فولاد و العین در پلی آف آسیا/ فولادی‌ها به دنبال تحقق سومین صعود

تیم فوتبال فولاد امیدوار است که با شکست العین راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

تیم فوتبال فولاد امیدوار است که با شکست العین راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش ایسنا، در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، یکی از تیم های پرافتخار کشور از مهد فوتبال ایران امشب (شنبه) در ریاض عربستان رو در روی تیم العین امارات قرار می گیرد. هر چند تا مدتی پیش قرار بود این بازی در اهواز برگزار شود اما تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا منجر به این شد که فولادی ها در عربستان به مصاف العین امارات بروند.

از آن جا که پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تک بازی بوده و برنده راهی لیگ قهرمانان آسیا می شود، این دیدار برای دو تیم فولاد و العین از حساسیت بسیار برخوردار است. اگرچه روی کاغذ به دلیل قهرمانی های بسیار العین در لیگ امارات، جام پادشاهی و سوپرکاپ امارات و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و داشتن تجربه کافی، شانس موفقیت این تیم را بسیار بالاتر از فولاد نشان می‌دهد اما فولاد نیز در دو سال اخیر نشان داده که تیمی دست و پا بسته و از پیش باخته نیست.

در این مسابقه که داور سریلانکایی آن را سوت خواهد زد، بازیکنانی همچون پریرا، احمدزاده، پاتوسی، حردانی و کولیبالی می توانند به عنوان بازیکنانی باتجربه محوریت بازی فولاد باشند تا بازیکنان عمدتا ملی پوش، خارجی و گرانقیمت تیم حریف از جمله اریک ماندز، رافائل پریرا، بندرالاحبانی، شیوتانی و کوجوفودو را از مدار بازی خارج کنند.

اگر چه حریف اماراتی فولاد، متمول و با امکانات و هزینه‌های بسیار است، اما مطمئنا انگیزه فولاد و نکونام نیز بیش از هر چیز دیگری تاثیر خواهد گذاشت. هواداران فولاد نیز پس از سال ها، امشب منتطرند تا تیم محبوب‌شان بار دیگر برای‌شان خاطره سازی کند.  شاید در شرایط سخت کرونایی این روزهای خوزستان و اهواز، صعود فولاد به لیگ قهرمانان آسیا، مرهمی بر درد هواداران و مردم خوزستان باشد.

نکونام در رابطه با این بازی می‌گوید مدت‌های زیادی روی العین و شیوه بازی‌اش کار کرده‌اند. بازیکنان جوان و باتجربه فولاد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هیجان‌زده و خوشحال هستند. آن‌ها آماده فداکاری برای تیم‌شان، فوتبال ایران و خوشحالی هواداران خوب فولاد هستند. می‌دانند چطور تعهد و مسئولیت‌شان را تا آخر بازی انجام دهند.

او همچنین می‌گوید هیچ کس حق ندارد فراموش کند که العین چه تیم با کیفیتی است اما در فوتبال هیچ تیمی قبل از بازی پیروز نیست، هیچ تیمی هم کامل نیست حتی العین.

تیم فولاد خوزستان از ساعت ۲۰:۲۰ امشب (شنبه) در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین می رود.

انتهای پیام