شهرخبر

حادثه وحشتناک ورود میکسر بتن به یک ساختمان در تهران+عکس

کدخبر: 404416
اقتصاد نیوز : رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ورود یک ‌دستگاه میکسر بتن به ساختمانی در بلوار کاشانی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی دراین باره گفت:  حوالی ساعت ۲۲:۳۰ امشب یکدستگاه کامیون میکسر بتن در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب خیابان بهنام که عمود بر بلوار آیت الله کاشانی است ناگهان وارد بلوار آیت‌الله کاشانی شده و با عبور از عرض بلوار وارد جهت مخالف شده و پس از برخورد شدید با یک ساختمان که طبقه همکف آن فروشگاه کاشی و سرامیک بود، متوقف شد.

وی با بیان اینکه این کامیون در حین مسیر با چهار دستگاه خودرو سواری شامل دو دستگاه سواری پژو، یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری ام‌وی‌ام برخورد کرده و خسارات شدیدی را به آنها وارد کرده بود، گفت: بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل حاضر شده و اقدام به امدادرسانی کردند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران اقدام به روان‌سازی ترافیک کردند، اظهارکرد: بنا به گفته امدادگران این حادثه مورد فوتی نداشته و راننده بونکر نیز به بیمارستان منتقل شده است.

مومنی علت اولیه این حادثه نقص فنی در سیستم ترمز کامیون اعلام کرد و گفت: لازم است رانندگان وسایل نقلیه سنگین در مورد سالم بودن  و بررسی سیستم های خودرویی خود مانند سیستم ترمز کوتاهی نکرده و نسبت به بررسی دوره ای و روزانه خودروی خود به علت اهمیت کار آن اهتمام ویژه ای داشته باشند تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم .

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هم که در محل حادثه حضور داشت در گفت‌وگوبا ایسنا گفت: به محض اعلام این حادثه عوامل سه ایستگاه آتش‌نشانی در محل حاضر شده و مشاهده کردند که درپی شدت برخورد قسمت جلویی کامیون دچار حریق شده که بلافاصله اقدام به اطفای حریق کرده و همزمان با ایمن‌سازی محل اقدام به خارج کردن راننده میانسال از کابین کردند.

ملکی ادامه داد: همچنین آتش‌نشانان با استفاده از جرثقیل سازمان آتش‌نشانی در حال خارج کردن کامیون از  داخل ساختمان هستند و عملیات ادامه دارد.

حسین‌خانی یکی از شاهدان این ماجرا که تصاویری از این حادثه را نیز برای ایسنا ارسال کرده در این باره به خبرنگار ما گفت: میکسر پر از بتن بود و ناگهان درحالی که بوق ممتد می‌زد به طور عمود وارد بلوار آیت‌الله کاشانی شده و  از عرض خیابان عبور کرده و در آن سوی بلوار وارد یک ساختمان دو طبقه شد. ترافیک سنگینی هم در محل ایجاد شد.

او اضافه کرد: شمار زیادی از مردم برای تماشا در محل حاضر شده بودند و این موضوع با توجه به شرایط شیوع کرونا بسیار نگران کننده بود. نکته دیگر این است که اگر در مغازه فرد یا افرادی حضور داشتند و این واحد فعال بود قطعا ابعاد حادثه بسیار بزرگتر بود و حتی ممکن بود چند نفری جان خود را از دست بدهند.