شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی#قدس

کتک خوردن قانونگذار اسرائیلی از پلیس این رژیم +فیلم

عکس

فیلم منتشر شده در فضای مجازی کتک خوردن یک نماینده کنست رژیم صهیونیستی از پلیس این رژیم در جریان تظاهراتی در قدس اشغالی را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی حمله پلیس رژیم صهیونیستی به یک عضو کنست این رژیم در جریان تظاهرات امروز (جمعه) در قدس اشغالی را نشان می‌دهد.

این ویدئو درگیری بین پلیس رژیم صهیونیستی و «عوفر کاسیف»، تنها عضو یهودی «لیست مشترک» در کنست را نشان می‌دهد. این لیست، تنها ائتلاف احزاب عرب‌تبار در کنست رژیم صهیونیستی است.

در این ویدئو، پلیس رژیم صهیونیستی در حال مشت زدن به سر و صورت کاسیف دیده می‌شود و در تلاش است به دست‌های او دستبند بزند.

این نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی ساعاتی بعدتر فیلم دیگری از خودش با چشم‌های ورم‌کرده و پیراهن پاره‌شده و عینک شکسته منتشر کرده است.

«احمد تیبی»، یکی دیگر از اعضای لیست مشترک در کنست فیلم این درگیری را روی صفحه شخصی‌اش در توییتر منتشر کرده و حمله پلیس را «بی‌رحمانه» و نقض قوانین مربوط به مصونیت نمایندگان توصیف کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته پلیس اسرائیل به درخواست این رسانه برای اظهارنظر درباره این موضوع پاسخ نداده است.

تظاهراتی که کاسیف در آن حضور داشت برای اعتراض به خطر تخلیه فلسطینی‌ها از منازلشان در محله «شیخ جراح» در قدس شرقی برگزار شده بود.

منبع: فارس