شهر خبر

دوگانگی تصمیم‌گیری در ستاد مبارزه با کرونا باید حل شود

دوگانگی تصمیم‌گیری در ستاد مبارزه با کرونا باید حل شود - کراپ‌شده

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد مقابله با کرونا اوایل برای کرونا بود اما در حال حاضر بسیاری از تصمیمات سیاسی کشور در ستاد مبارزه با کرونا بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، علی جدی اظهار کرد: اشکال اساسی در کشور هماهنگ نبودن مدیران اقتصادی با مجموعه سلامت است چون هرکدام از جانب مسؤولیت خود به قضیه نگاه می‌کنند.  

وی در ادامه گفت: مدیران اقتصادی دغدغه معیشت را داشته و به نفع مجموعه صنفی تعطیلی را جایز نمی‌دانند و مجموعه سلامت فقط جان مردم را مدنظر دارند.  

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ترکیب حفظ سلامت مردم و عدم تعطیلی اصناف کمی دشوار است و باید محدودیت‌ها را متناسب با هر دو مسئله لحاظ کنند چون در حال حاضر یکی صرفاً نظر کارشناسی خود را می‌گوید و دیگری هم عمل نمی‌کند و نتیجه منفی خواهد بود.

جدی بابیان اینکه همه این بخش‌ها جزئی از دولت محسوب می‌شود و دوگانگی در دولت وجه خوبی ندارد خاطرنشان کرد: در ستاد مقابله کرونا نیز تناقض در تصمیم‌گیری دیده می‌شود مثلاً جلوی خیلی از تجمعات گرفته نمی‌شود اما دستشان به مراسم مذهبی می‌رسد و اول آن‌ها را کنسل می‌کنند.

وی گفت: ستاد مقابله با کرونا اوایل برای کرونا بود اما در حال حاضر بسیاری از تصمیمات سیاسی کشور در ستاد مبارزه با کرونا بررسی می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: بااینکه در عید نوروز همه توصیه کردند مردم به سفر نروند اما وزیر میراث فرهنگی از باز بودن ورودی شهرها می‌گفت که این دوگانگی کاملاً دیده‌شده و چاره‌ای هم برای آن وجود ندارد.

جدی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس قطعاً از مسئولان مربوطه درباره علت قرمز شدن وضع کشور، سؤال خواهد کرد.

منبع: فارس