شهر خبر

دلیل تغییر سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان چه بود؟


دلیل تغییر سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان چه بود؟

سرپرست دبیری پیشین فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، تمدید نشدن حکم ماموریتش را دلیل تغییر در این پست عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان روز چهارشنبه 18 فروردین در حکمی مهدی نصیبی را به عنوان سرپرست امور دبیری فدراسیون منصوب کرد.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که پژمان معتمدی به عنوان سرپرست دبیری از 6 اردیبهشت 99 فعالیت کرد و نزدیک به یک سال این مسئولیت را بر عهده داشت.

معتمدی درباره این تغییر و جدایی‌اش از فدراسیون به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: حکم سرپرستی من در فدراسیون ناشنوایان دو بار تمدید شد، چرا که من وزارت علوم و دانشگاه خوارزمی ماموریت گرفته بودم و این حکم ماموریت، دیگر تمدید نشد.

وی ادامه داد: تداخل کار بین دو جایگاهی که داشتم، یعنی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین حضورم در دانشگاه، زیاد بود و فشار زیادی وجود داشت. با این وجود تمام تلاشم را طی این یک سال انجام دادم تا همه امور مربوطه به نحو احسن انجام شود و خدا را شکر که این اتفاق نیز رخ داد.

سرپرست دبیری پیشین فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان عنوان کرد: منعی برای ادامه سرپرستی از سوی فدراسیون نبود، اما خب به هر حال حکم ماموریتم از سوی وزارت علوم و دانشگاه تمدید نشد و این تغییر صورت گرفت.

 

انتهای پیام/