شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی زمینی

در حین آموزش چتربازی؛

مربی هوابرد تیپ ۶۶ نیروی زمینی سپاه به شهادت رسید

مربی هوابرد تیپ ۶۶ نیروی زمینی سپاه به شهادت رسید

سرهنگ «علی فرامرزی‌ها» از اساتید و مربیان چتربازی و هوابرد تیپ ۶۶ نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پاسدار «علی فرامرزی‌ها» از اساتید چتربازی و آموزش‌های هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش، فرامرزی‌ها از ایثارگران و یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس، استاد و معلم فنون چتربازی و هوابرد بود و در تیپ ۶۶ نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه منشا تحولات ساختاری و پیشرفتهای خوبی گردید و ضمن به جای گذاشتن کارنامه‌ای درخشان از خدمات و توفیقات، شاگردان و مربیان زیادی نیز تربیت کرد.

استاد فرامرزی‌ها حتی بعد از بازنشستگی تا لحظه شهادت نیز برای دفاع از اسلام و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در کسوت استاد آموزش‌های هوابرد مشغول به خدمت بود.

در پی شهادت جانباز شهید علی فرامرزی‌ها، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه با انتشار پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و تجلیل از کارنامه درخشان ایثارگری‌ها و خدماتشان در تقویت حوزه دفاعی و امنیتی، یادآور شده است؛ «علی فرامرزی‌ها» در طی عمر پر برکت و عزتمندانه خود با خلاقیت و نوآوری و توانمندی کم نظیر در عملیات‌های چتربازی و هوابرد، موفقیت‌های فراوانی را رقم زد و در عرصه پرورش شاگرد و مربی نیز با تکیه بر دانش روز، اقدامات بنیادین و ساختاری زیادی را به ثمر نشاند.

کمک به ایجاد و تقویت یگانهای گوناگون تکاور و هوابرد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از کارنامه درخشان او است.

«علی فرامرزی‌ها» پس از عمری خدمت خالصانه و صادقانه، مزد خویش را با شهادت در راه خدا دریافت کرد و به یاران شهیدش پیوست.

گفتنی است؛ در پی تاکید کارشناسان مبنی بر رعایت تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی در شرایط بیماری کرونا، پیکر مطهر این شهید والامقام با همراهی تعدادی از همرزمانش تا بهشت زهرا (س) مشایعت و در جوار یاران شهیدش آرام گرفت.

منبع: مهر