به گزارش برنا؛ نصرالله پریچهره طی گفتگویی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تقدیر از مقام عالی وزارت و معاونت های امور حقوقی، مجلس و استان ها و توسعه مدیریت و منابع وزارت، افزود: ورزشگاه شهید شیرودی برای مدتی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده و هم اکنون به صاحب اصلی آن تحویل داده شده که این امر در شکوفایی ورزش تهران تاثیر بسزایی خواهد داشت.
 او با اشاره به امکانات موجود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی گفت: با توجه به مرکزیت این مجموعه و دسترسی آسان برای جامعه ورزش تهران، می توانیم در بخش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی فعالیت داشته باشیم و در کنار ایجاد پایگاه های قهرمانی و قهرمان پروری، می توان در بحث توسعه ورزش همگانی هم برنامه ریزی کرد.
پریچهره از تعامل خوب این اداره کل با فدراسیون های ورزشی، علی الخصوص فدراسیون هایی که در مجموعه شهید شیرودی مستقر هستند، گفت و ادامه داد: در بحث قهرمانی همکاری خوبی با این فدراسیون ها خواهیم داشت و تعامل نزدیکی در خصوص اجرایی شدن برنامه های آتی صورت خواهد گرفت.
او  در پایان با اشاره به روند تغییر و تحول این مجموعه ورزشی گفت: در هفته آینده یک کار گروه تخصصی تشکیل خواهد شد تا این اتفاق خوش با رعایت کلیه موارد قانونی صورت پذیرد.
گفتنی است؛ بنا به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و به استناد ماده "۱۱۸" قانون محاسبات عمومی کشور، مجموعه ورزشی شهید شیرودی واقع در میدان هفتم تیر تهران از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به وزارت ورزش و جوانان (اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) واگذار شده است.