به گزارش برنا؛ پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس  برابر نساجی، شائبه هایی در خصوص گل های تیم گل محمدی در این دیدار ایجاد شده است و تعدادی از کارشناسان داوری نظرات مختلفی را در این خصوص اعلام کرده اند. 

رضا سخندان:  آفساید نبود
در این دو صحنه داور تصمیمات بسیار خوبی گرفت و تصمیمش درست بود. صحنه گل اول پرسپولیس که به هیچ عنوان آفساید نبود و در صحنه گل دوم هم به نظرم در یک خط قرار داشتند.

 علی خسروی: گل آ دوم هم آفساید نبود

گل اول مشکلی نداشت و گل دوم هم به هیچ وجه آفساید نبود چرا که توپ جلوتر از عیسی آل کثیر است و آفساید با توپ محاسبه می‌شود نه بازیکن. نباید عالیشاه ملاک قرار داده شود. من صحنه فریز شده را دیدم و به نظرم گل کاملا سالم است. 

حیدر سلیمانی: هر ۲ گل سالم بود

گل اول را مهدی ترابی به ثمر رساند؛ نه کنعانی‌زادگان. پس با توجه به این موضوع اصلا بحث آفساید مطرح نیست. حتی اگر گل را کنعانی‌زادگان به ثمر رسانده بود باز هم آفساید نبود. چون با مدافع نساجی در یک خط بودند. گل دوم هم آفساید نبود. چون عالیشاه وقتی پاس داد با آل‌کثیر در یک خط بودند و به همین خاطر این گل سالم بود.

رودنیل: گل اول آفساید بود
 این کارشناس با تایید گل دوم پرسپولیس در خصوص گل دوم سرخ ها ابهاماتی را مطرح می کند و می گوید: گل دوم تیم پرسپولیس، طبق قانون، این صحنه به هیچ عنوان آفساید نیست. درباره گل اول چیزی مشخص نیست و به نظرم می‌آید که آفساید است.

مسعود مرادی: گل آل کثیر آفساید نبود
در صحنه گل اول پرسپولیس چون دوربین روی خط وجود ندارد، تشخیص خیلی سخت است و به همین خاطر نظر نمیدهم اما در صحنه گل دوم، کاملا مشخص است که توپ در لحظه جدا شدن از پای بازیکن قرمز، در یک راستا با زننده گل است و در چنین شرایطی آفساید نخواهد بود.

فنایی: گل پرسپولیس آفساید نبود
ببینید در صحنه گل اول بازیکن قرمز از پشت میآید و اضافه می‌شود اما ای کاش یک دوربین بهتر داشتیم که این صحنه را می‌گرفت. به نظر من این صحنه آفساید نیست. در صحنه گل دوم تشخیص خیلی سخت است اما اینجا هم من تصمیم کمک داور را قبول دارم و فکر می کنم او یک شاهکار کرده است.