شهرخبر
آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی مطرح کرد:

آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: اگر شورای نگهبان ایرادی به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری وارد نکرده و برای اجرا ابلاغ شود، از آنجایی که ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری اردیبهشت ماه است می‌توان این قانون را برای انتخابات پیش رو اجرایی کرد.

اعتمادآنلاین| محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان گفت: پس از آنکه ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان به این طرح در صحن علنی برطرف شد بار دیگر این طرح برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارجاع شده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جوکار ادامه داد: تاکنون شورای نگهبان اعلام نظری درباره اینکه ایراداتی در این طرح وجود داشته باشد به مجلس اعلام نکرده است.

 

نماینده یزد تصریح کرد: اگر شورای نگهبان ایرادی به این طرح وارد نکرده و برای اجرا ابلاغ شود، از آنجایی که ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری اردیبهشت ماه است می توان این قانون را برای انتخابات پیش رو اجرایی کرد.

 

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: اگر شورای نگهبان به این طرح ایراد وارد کند، به سرعت آنها را برطرف خواهیم کرد و بار دیگر با رفع ایرادات آن را به شورای نگهبان ارجاع خواهیم داد تا در صورت امکان به این انتخابات ریاست جمهوری پیش رو برسد.