شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اروپا

نارضایتی سولسشایر با وجود پیروزی منچستریونایتد مقابل گرانادا


نارضایتی سولسشایر با وجود پیروزی منچستریونایتد مقابل گرانادا

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود کسب پیروزی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از اتفاقی که به ضرر تیمش در این بازی رقم خورد، ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (پنجشنبه) با کسب پیروزی 2 بر صفر در خانه گرانادای اسپانیا، گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برداشت هرچند سرمربی این تیم اولگنار سولسشایر آنطور که باید راضی نبود. دلیل آن هم اخطار گرفتن سه بازیکن تیمش بود که بازی برگشت را از دست دادند تا دست سرمربی نروژی برای بازی برگشت خالی باشد.

سولسشایر که تیمش با گل‌های مارکوس رشفورد و برونو فرناندس موفق به کسب پیروزی شد، در بازی برگشت باید بدون هری مگوایر، اسکات مک‌تومینای و لوکا شاو تیمش را در خانه برابر گرانادا راهی میدان کند.

او پس از بازی به شبکه BT Sport انگلیس گفت: نمی‌توانم بگویم که شبی بی‌عیب‌و‌نقص بود چون سه بازیکن‌مان اخطار گرفتند و هر سه از بازی برگشت محروم شدند، البته 2 بر صفر نتیجه خوبی است. ما خوب می‌دانستیم که بازی کردن در اسپانیا چه کار سختی است. پس باید بهترین بازی‌مان را انجام می‌دادیم تا از این بازی نتیجه بگیریم.

سولسشایر سپس به تمجید از دو گلزن تیمش پرداخت. گل رشفورد با سانتر ویکتور لیندلوف، بیستمین گل این مهاجم انگلیسی در تمامی رقابت‌های این فصل بود. همچنین این هستمین گل او در رقابت‌های اروپایی فصل جاری بود که او را به اولین بازیکن انگلیسی منچستریونایتد از زمان بابی چارلتون در فصل 56-1964 تبدیل کرد که در یک فصل از رقابت‌های اروپایی هشت گل می‌زند. برونو فرناندز هم با گلی که در پایان مسابقه از روی نقطه پنالتی زد، شمار گل‌هایش در تمامی رقابت‌های فصل جاری را به 24 مورد افزایش داد. این نوزدهمین پنالتی از 20 پنالتی بود که این هافبک پرتغالی در این فصل پشت آنها ایستاده و به گل تبدیل‌شان کرد.

سرمربی نروژی من‌یونایتد افزود: رشورد و فرناندز تا الان استثنایی بوده‌اند و برای ما مهره‌های بسیار مهمی هستند. حرکت رشفورد بسیار خوب بود. او توپ را عالی جلو برد. برونو هم که بسیار با اطمینان و اعتماد به نفس پشت ضربات پنالتی می‌ایستد اگرچه دروازه‌بان حریف داشت ضربه‌اش را مهار می‌کرد. ما می‌خواهیم همه بازی‌های‌مان را ببریم. تیم‌مان هنوز تیم جوانی است و در حال یادگیری. پس مدام باید پیشرفت کنیم. فوتبال ورزشی است که در آن لحظه غفلت کنی، فوراً مجازاتت می‌کند. پس جز این نمی‌توانیم رویکرد دیگری داشته باشیم.

بازی برگشت تیم‌های منچستریونایتد و گرانادا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی شیاطین سرخ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/