شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزاده نامداری

تکذیب شایعه ای بزرگ درباره مرگ آزاده نامداری توسط پلیس

کدخبر: 404255
اقتصاد نیوز : مرگ پرابهام آزاده نامداری توسط سردار لطفی تشریح شد. به گفته سردار لطفی هیچ دستنوشته ای که مستقیما مبنی بر خودکشی باشد وجود نداشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا؛ سردار لطفی رییس پلیس آگاهی تهران در خصوص پرونده مرگ آزاده نامداری گفت: در همان دقایق اولیه کارشناسان اداره جنایی و سرقت به خانه آزاده نامداری اعزام شدند بررسی ها نشان داد هیچ آثاری مبنی بر ورود به عنف و سرقت وجود نداشته و هیچ آثار بدنی حتی فشار به بدن در بررسی ها بدست نیامده است.پزشک قانونی نیز در صحنه کشف جسد آزاده نامداری پس از بررسی دقیق فشار روی بدن و آثاری مبنی بر قتل را تایید نکرد.وی افزود: پلیس آگاهی در بحث قتل بررسی های تخصصی انجام داده است و قاطعانه اعلام می کنیم هیچ قتلی رخ نداده است .

 

آخرین جزئیات پرونده مرگ آزاده نامداری

سردار لطفی گفت: در صحنه مرگ آزاده نامداری هیچ دستنوشته ای که مستقیما مبنی بر خودکشی باشد وجود نداشت اما یادداشت هایی برای دخترش نوشته بود.وی در پایان گفت: نتیجه آزمایشان سم شناسی به مقام قضایی ارجاع می شود فقط پلیس آگاهی به بررسی فرضیه قتل پرداخته و به این نتیجه رسید که آزاده نامداری به هیچ عنوان به قتل نرسیده است و از خانه اش هیچ سرقتی رخ نداده است.