شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیسان

درز تصاویر جاسوسی از فضای داخلی نیسان Z مدل 2022

 یک عکس که به تازگی منتشر شده است، نمایی تار از کابین نسل بعدی Z ارائه می دهد.

تصویر نسبتاً مبهم است اما به نظر می رسد صندلی های این محصول نیسان دارای روکش جیر مصنوعی و پشتی های چرمی هستند. داشبورد از پلاستیک بسیار براق استفاده می کند که باعث می شود کابین بسیار ارزان به نظر برسد. فاصله بین پانل ها نیز بسیار زیاد به نظر می رسد.

nissan-z-interior-leak-cropped.jpg

گزارش های اخیر نشان می دهد که نیسان این کوپه را Z می نامد و قیمت آن از 34 هزار و 995 دلار شروع می شود. این خودرو با موتور توئین توربو 3.0 لیتری V6 قدرت 400 اسب بخار قدرت (298 کیلووات) و 350 پوند فوت (475 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. خریداران می توانند یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته دستی یا 9 سرعته با منبع مرسدس بنز را انتخاب کنند. اگر این شایعات صحت داشته باشد، ممکن است کوپه جدید یک خودروی پرفورمنس باشد.

Nissan_Z_Proto_exterior_Rear_Three-quarter-source-1024x683.jpg

گزارش شده است که خریداران می توانند Z جدید را با بسته های اختیاری به قیمت هر کدام 5 هزار دلار به روز کنند. نوع S می تواند ترمزهای برمبو را اضافه کند. تیپ T شامل مواردی مانند روکش چرم، صندلی های قابل تنظیم برقی گرم و خنک شده و کروز کنترل تطبیقی است.

گفته می شود که Z در اواخر سال 2021 عرضه خواهد شد. این زمان بندی با توجه به تعداد مدل های پیش تولید که اخیراً در عکس ها نشان داده می شوند، منطقی است.

nissan-z-proto-in-person-first-look-side-profile-low.jpg