شهرخبر

حاشیه دیدار پرسپولیس - نساجی| گلی که محل اختلاف ترابی و کنعانی‌زادگان شد/ تذکر پیاپی ناظر بازی روی اعصاب پرسپولیسی‌ها


حاشیه دیدار پرسپولیس - نساجی| گلی که محل اختلاف ترابی و کنعانی‌زادگان شد/ تذکر پیاپی ناظر بازی روی اعصاب پرسپولیسی‌ها

بازیکنان پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل نخست در دیدار مقابل نساجی با یکدیگر در خصوص بازیکنی که گل را به ثمر رسانده، به اختلاف خوردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:50 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد. حواشی این بازی به شرح زیر است:

* کانون هواداران پرسپولیس طرح موزائیکی را با عنوان «آرزوی قهرمانی» روی صندلی‌های روبه‌روی جایگاه اجرا کرده بود. همچنین در کنار این طرح، تصویری از چهره شهید سرلشگر علی صیاد شیرازی قرار گرفته بود.

* بازیکنان نساجی پیش از شروع بازی، با در دست داشتن پلاکاردی برای نادر دست‌نشان آرزوی سلامتی کردند. سرمربی سابق این باشگاه مازندرانی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری است و وضعیت عمومی خوبی ندارد.

* میلاد سرلک و مهدی ترابی از میان بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت نساجی رفتند و برای بازی رخصت گرفتند.

* بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی و برای پاسداشت جایگاه شهید سرلشگر صیاد شیرازی که روز 21 فروردین سالروز شهادت اوست، شاخه گل‌هایی را مقابل عکس او قرار دادند.

* در دقیقه 8 که پرسپولیس روی ارسال مهدی ترابی به گل رسید، شادی بازیکنان این تیم در دو بخش بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان به صورت جداگانه شادی می‌کرد و با اشاره دست تأکید داشت که گل پرسپولیس را او به ثمر رسانده است و سایر بازیکنان نیز با مهدی ترابی به شادی پرداختند. بین مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی‌زادگان که کدامیک گل پرسپولیس را به ثمر رسانده‌اند اختلاف بود.

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که روی سکو و نیمکت نسبت به تصمیمات داور و ناظر بازی که مدام به کادر فنی این تیم تذکر می‌دادند معترض و معتقد بودند که ناظر بازی بی‌دلیل به نیمکت این تیم تذکر می‌دهد. همچنین کادر فنی تیم پرسپولیس نسبت به کارت زردی که زاهدی‌فر در اواخر نیمه اول به حامد لک نشان داد اعتراض داشتند.

* یحیی گل‌محمدی به دلیل چهار کارته بودن از حضور در کنار زمین محروم و از روی سکو‌ها بازی را دنبال می‌کند.

* در دقیقه 68 ساکت الهامی به دلیل اعتراض به داوری با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

 

انتهای پیام/