شهرخبر

جزئیات نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان /‌ با برگزاری حضوری ‌پایه‌های نهم و دوازدهم ‌موافقیم


جزئیات نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان /‌ با برگزاری حضوری ‌پایه‌های نهم و دوازدهم ‌موافقیم

گروه استان‌ها ـ وزیر آموزش و پرورش جزئیات نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان را تشریح کرد و گفت: در پایه‌های نهم و دوازدهم موافق حضوری دانش‌آموزان در امتحانات هستیم مگر اینکه وضعیت کرونایی کشور این اجازه را ‌ندهد‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محسن حاجی‌میرزایی در جمع خبرنگاران‌ نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در خرداد ماه  1400 را تشریح کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش در پایه‌های نهم و دوازدهم موافق حضوری دانش‌آموزان در امتحانات است مگر اینکه وضعیت کرونایی کشور این اجازه را ‌ندهد‌.

‌وی همچنین در خصوص مشکلات برخی فرهنگیان که از طریق دانش‌سرا جذب آموزش و پرورش شدند، افزود:‌ این وزارت در حال پیگیری موضوع است و برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کند‌.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: وضعیت نیروی انسانی بسیار مهم است و بزرگترین گام در سند تحول ساماندهی نیروی انسانی است و همه کسانیکه قبل از سال 1392 با ما همکار ی می‌کردند تعیین تکلیف شدند و بقیه ماه های آینده تعیین تکلیف می شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما مصوبات صلاحیت معلمی را بررسی و ارائه کردیم و کسی بدون صلاحیت معلمی نمی‌تواند وارد آموزش و تدریس شود.

وی گفت: تلاش می شود انگیزه ای برای معلمان ایجاد شود تا افراد در مسیر کسب خلاقیتها قدم بردارند و اگر رتبه بندی به شیوه صحیح انجام شود تحولی عمیق را شاهد خواهیم بود.‌

انتهای پیام/ش