شهرخبر

نفت را به اوج برمی‌گردانیم

لطفی: فکری از خودی ضربه خورد

به گزارش منیبان، سعید لطفی که قبلاً تجربه کار با محمود فکری در نفت مسجدسلیمان در لیگ یک را داشته در مورد اینکه آیا این تجربه به آن‌ها در فصل جاری کمک می‌کند یا خیر به خبرنگار ما گفت: ما با فرهنگ مسجدسلیمان آشنا هستیم و از آنجایی که من کرد هستم و آنها نیز بختیاری هستند از نظر قومیتی فاصله آنچنانی نداریم و جدا از این در آن یک سال و نیمی که با هم زندگی کردیم خیلی از آداب و رسوم آن ها را یاد گرفتم، انسان‌های بسیار مهربانی هستند و تنها دلخوشی شان تیم نفت است. 
او در همین باره ادامه داد: سال  اولی که رفتیم  تیم در خطر سقوط بود و می‌دیدیم که مردم چگونه دست و پا می‌زنند که این تیم نیفتد. بازیکنان جوانی داشتیم و ما با هزار مکافات کار کردیم اما برای سال بعد خودمان تیم را بستیم و خدا کمک کرد که توانستیم شرایط را مهیا کنیم و ۳۴ هفته صدر لیگ یک ایران بودیم و تمام رکوردها را شکستیم. موضوع خیلی دور از انتظار نیست و نفت را دوباره به آن شرایط اوجش بر می گردانیم.
این مربی در مورد تجربه کار با محمود فکری با توجه به اینکه یک فصل پر حاشیه را در استقلال داشت و  اینکه با توجه به  شرایط نفت مسجدسلیمان از نظر جدول و حاشیه‌ای کمی پیچیده است و آیا می‌توانند این قضیه را مدیریت کنند یا خیر خاطر نشان کرد: متاسفانه آقای فکری در استقلال از خودی ها ضربه خورد چطور به محض اینکه او رفت یک شبه همه مشکلات برطرف شد؟ انسان به این موضوع  شک می‌کند ولی در مسجدسلیمان ما قطعا تجربه سخت‌تر از این را داشتیم و در سال اولی که تیم داشت سقوط میکرد شرایط از الان خیلی بدتر بود. دورادور که این تیم را زیرنظر و با بچه‌هایشان ارتباط داشتم فهمیدم که مشکل این تیم بیشتر ذهنی است. نفت مسجدسلیمان بازیکنان با کیفیتی دارد و من فکر می کنم به امید خدا و با آقای فکری و کادر خیلی خوبش در  اولین تعطیلی که به دست بیاوریم تیم را به شرایط نرمالش بر میگردانیم.