شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#تراکتور

نباید ماشین سازی را دست کم بگیریم

سلیمان زاده: تقابل آلومینیوم و تراکتور در جام حذفی جذاب و حساس خواهد بود

رامتین سلیمان زاده در گفتگو با خبرنگار منیبان در ابتدا در مورد تساوی بدون گل آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم با برنامه وارد زمین شده بودند. در طول هفته کاملا آن ها را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم با چه برنامه و روشی وارد زمین می شوند. درست است که بازی مساوی شد، اما می توانست بازی پرگلی به خصوص از جانب ما شود. موقعیت های زیادی داشتیم و چند بار به تیرک دروازه فولاد زدیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم و واقعا حیف شد. تیم فولاد واقعا تیم خوبی است. آن ها نیز برای کسب پیروزی به زمین آمده بودند اما ما کاملا روی آنها سوار بودیم و می دانستیم قرار است چگونه بازی کنند. به همین دلیل از همان ابتدای بازی موقعیت های زیادی خلق کردیم. به هر حال همین که توانستیم یک بازی جاندار و باکیفیت ارائه دهیم، قطعا هواداران لذت بردند و در کل بازی لذت بخشی بود. امیدوارم در هفته های بعد بتوانیم سه امتیاز مسابقات را کسب کنیم.

بازیکن آلومینیوم در واکنش به اینکه فولاد حمله آنچنانی روی دروازه میزبان نداشت و آیا جواد نکونام برای مساوی پا به اراک گذاشته بود، تصریح کرد: قطعا این طور نبوده که فولاد برای تساوی پا به زمین بگذارد زیرا آنها برای کسب سهمیه آسیایی سال بعد می جنگند. به نظرم آن ها در اراک غافلگیر شدند و وقتی دیدند تیم ما خوب بازی می کند و موقعیت های زیادی خلق می کند، به یک امتیاز قانع شدند و به نظرم در پایان از تساوی راضی بودند.

سلیمان زاده در مورد تقابل با ماشین سازی در هفته بیستم لیگ برتر عنوان کرد: بازی سختی خواهیم داشت به خصوص اینکه در تبریز بازی می کنیم. درست است ماشین سازی قعرنشین است و همه فکر می کنند ما از پیش برنده هستیم، اما اینطور نیست. ماشین سازی شانس های آخرش برای بقا است و چیزی برای از دست دادن ندارد و باید ما را شکست دهد. قطعا آن ها ما را در تبریز تحت فشار می گذارند. آن ها تیم خوبی هستند و موقعیت های زیادی خلق می کنند. ما نیز باید بدون دست کم گرفتن آن ها، با برنامه و تمرکز کافی وارد زمین شویم. ان شاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و موقعیت مان را در جدول بهبود بخشیم.

بازیکن آلومینیوم اراک در مورد تقابل با رسول خطیبی و تراکتور در جام حذفی که در واقع رویارویی با مربی سابق خود است، خاطرنشان کرد: قطعا بازی جذابی خواهد بود. این بازی، تقابل سرمربیان سابق دو تیم است. جابجایی های صورت گرفته روی نیمکت دو تیم، این بازی را زیبا و حساس خواهد کرد. نمی توان از حالا گفت چه می شود اما مطمئنا بازی قشنگی خواهد بود. نمی توان از الان نتیجه را پیش بینی کرد اما فکر می کنم بازی حساس و محکمی برای هر دو تیم باشد. امیدوارم در پایان، بازی با برد آلومینیوم همراه باشد. برای تیم تراکتور و آقای خطیبی نیز در بازی های لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم.