شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

ضیا عربشاهی:

پرسپولیس مشکل مهره ندارد/ چرا باید با دو هافبک دفاعی بازی کنیم؟

به گزارش منیبان، ضیا عربشاهی در خصوص دیدار پرسپولیس و پدیده که با تساوی یک بر یک به پایان رسید به میزان گفت: پدیده با برنامه به مصاف پرسپولیس آمده بود و هدفش این بود در زمین خودش دفاع کند و در ضد حملات به پرسپولیس ضربه بزند. آنها زمانی که توپ را از دست می‌دادند تا یک سوم دفاعی خودشان هم می‌آمدند و دفاع می‌کردند. درست است که مالکیت توپ در اختیار پرسپولیس بود، ولی آنها از مالکیت توپ استفاده‌ای نکردند و برنامه‌ای به آن صورت برای گلزنی نداشتند.

عربشاهی افزود: یکی دو موقعیت صد درصد گل در نیمه اول داشتیم، ولی در ضربات آخر بی دقت عمل کردیم. این اشتباهات زمانی به پایان می‌رسد که در تمرینات بتوانند به نحو احسن کار کنند تا در روز بازی هم عملکرد خوبی داشته باشند. سعید آقایی چند بار در فاز حمله اضافه شد، اما مهاجم دوم ما نبود که توپ را دریافت کند.

عربشاهی در ادامه گفت: پرسپولیس از نظر مهره شرایط مناسبی دارد؛ اما چیدن درست مهره‌ها خیلی مهم است. برایم جای تعجب دارد که چرا باید با دو هافبک دفاعی بازی کنیم؟ چرا نوراللهی در کنار سرلک یا کامیابی نیا بازی نکرد؟ نوراللهی می‌تواند به فاز حمله اضافه شود و گل‌های زیادی را هم تا کنون برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: نیمه دوم هم مالکیت توپ در دست پرسپولیس بود، ولی باز به در بسته خوردند و در ضربات آخر بی دقت بودیم، ما اگر می‌خواهیم به این صورت ادامه بدهیم دچار مشکل می‌شویم.

عربشاهی در رابطه با شرایط نمایندگان ایران در آسیا عنوان کرد: امسال شرایط پرسپولیس هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ ایران بسیار دشوار است، با توجه به توقعات هواداران و نفراتی که  گل‌محمدی در اختیار دارد؛ اگر نتیجه نگیرند مطمئناً به مشکل بر خواهند خورد.

عربشاهی در پایان در مورد توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به علت بدهی به شستا بیان کرد: برای فوتبال ایران که جزو قدرت‌های آسیا است خیلی بد است که ساختمان فدارسیون فوتبال و یگ باشگاه بزرگ به مزایده گذاشته شود و این جای تاسف دارد.