شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خلیج فارس#امارات#تحریم

کمپین عربی برای تحریم امارات در محکومیت ارائه کالاهای اسرائیلی به بازارهای خلیج فارس


کمپین عربی برای تحریم امارات در محکومیت ارائه کالاهای اسرائیلی به بازارهای خلیج فارس

کاربران عرب در اعتراض به ارائه محصولات اسرائیلی با برچسب اردن یا کرانه باختری در بازارهای امارات و صادرات آن به سایر کشورهای خلیج فارس، کمپین تحریم امارات را به راه انداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رای الیوم، اخیراً کمپینی برای تحریم کالاهای اماراتی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تحت عنوان «تحریم امارات» آغاز شده است. این کمپین در عربستان سعودی نیز فعال بوده و در واکنش به ارائه کالاهای اسرائیلی به نام «تولیدات اردنی» یا «تولید شده در کرانه باختری» ایجاد شده است.

اعضای این کمپین اعلام کردند که نمی خواهند با خرید این کالاها در سرقت علنی منابع اراضی فلسطین شریک باشند.

در این راستا خرماهای اسرائیلی تحت عنوان خرماهای اردنی یا کرانه باختری وارد بازارهای امارات و شماری از کشورهای حوزه خلیج فارس شده است.

در حساب کاربری کمپین مذکور آمده است، از همه شما دعوت می‌کنیم در سرقت عمومی منابع اراضی فلسطین مشارکت نکنید و به شما می‌گویم که با خرمای اسرائیلی افطار نکنید.

به نظر می‌رسد که این کمپین با محبوبیت زیادی روبرو شده و به کمپین هایی که پیش از این توسط عربستان سعودی جهت تحریم محصولات ترکیه راه اندازی شده بود پیوسته است. تفاوت این کمپین در آن است که این بار کالاهای اماراتی به دلیل دشمنی عربی و اسلامی با موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی تحریم می شود.

چندی پیش نیز صدور کالاهای رژیم صهیونیستی به امارات و صادرات دوباره آن به کشورهای اسلامی با برچست ابوظبی به سوژه‌ای کاربران جهان عرب تبدیل شده بود.

انتهای پیام/