به گزارش برنا، در حالی رقابت‌های تنیس دیویس کاپ شهریور ماه سال جاری به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود که مسابقات انتخابی از امروز 19 الی 24 فروردین ماه به میزبانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود.

مجتبی معظم، مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی در گفت و گو با خبرنگار برنا در رابطه با این میزبانی اظهار کرد: رقابت های انتخابی تنیس از امروز به میزبانی ورزشگاه شیرودی آغاز شده است البته امروز مرحله مقدماتی مسابقات را برگزار خواهیم کرد. روز جمعه نیز قرعه کشی رقابت های اصلی مسابقات را خواهیم داشت، از روز شنبه نیز در جدول اصلی مسابقات میزبان تنیسورهای عزیز خواهیم بود.

او با اشاره به شرایط کرونایی کشور ادامه داد: به هر جهت با شدت گرفتن وضعیت کرونا در کشور و به ویژه تهران تلاش کردیم تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده را به بهترین شکل ممکن رعایت کنیم تا مسابقات از نظر بهداشتی در سلامت کامل برگزار شود

مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی خاطر نشان کرد: تنیس جزو رشته های پرطرفدار در دنیا است که این موضوع در کشورمان هم صدق می کند. بر همین اساس سعی کردیم به نوعی شرایط حضور اصحاب رسانه را برای پوشش هر چه بهتر این مسابقات فراهم کنیم. البته اگر دوستانی هم با توجه به وضعیت موجود شرایط حضور در مجموعه را ندارند می توانند از طریق پیج اینستاگرام ما به نشانی shiroditennisclub مراجعه کنند و در جریان آخرین اخبار این رویداد ورزشی قرار بگیرند.

معظم در پایان گفت: طبق جلساتی که با رییس فدراسیون تنیس داشتیم و توافقاتی که حاصل شده است. قرار است در ادامه نیز مسابقات رده های پایه این رشته نیز به میزبانی مجموعه ورزشی شیرودی تهران باشد. امیدوارم بتوانیم میزبانی های خوبی را به ورزشکاران این رشته پرطرفدار ارائه بدهیم.