شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#پایتخت#واشنگتن

کارمند ارشد سفارت آمریکا در کنیا حلق‌آویز شد

عضو جبهه النصره اعدام شد/ از حمله مسلحانه تا اقدامات تروریستی

پلیس پایتخت کنیا و همچنین سفارت واشنگتن در این کشور آفریقایی اعلام کردند، یک کارمند ارشد این سفارتخانه خودش را حلق‌آویز و خودکشی کرد.

به گزارش مشرق، جسد یک کارمند ارشد سفارت آمریکا در کنیا که هویت او هنوز اعلام نشده است، در یک هتل نایروبی پایتخت این کشور پیدا شد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، به گفته پلیس کنیا در اتاق هتل محل اقامت یک کارمند ارشد سفارت آمریکا در نایروبی، جسد حلق آویز شده وی پیدا شد و همراه وی، یادداشتی پیدا شده که نشان می‌دهد او، احتمالا خودکشی کرده است.

پلیس کنیا همچنین اعلام کرد، مقام‌های این اداره تحقیقات درباره صحت این یادداشت و بررسی اینکه آیا دلیل واقعی مرگ این کارمند سفارت آمریکا، خودکشی بوده است، آغاز کردند.

مقام‌های کنیا و همچنین سفارت واشنگتن در نایروبی تا این لحظه به نام و هویت کارمند سفارتخانه اشاره نکردند اما برخی رسانه‌های کنیایی به گفتن این خبر بسنده کردند که فرد مذکور، 58 ساله بوده است.

یک سخنگوی سفارت واشنگتن در نایروبی، بدون اعلام هویت این کارمند ارشد سفارتخانه اعلام کرد: «ما مرگ یک کارمند سفارت ایالات متحده را تایید می‌کنیم. سفارت ایالات متحده در نایروبی با خانواده و عزیزان این مرحوم عمیقانه همدردی می‌کند».

منبع: فارس